• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • nathalie85

Får
    min mens som bäst: Försök nr ett inleds efter detta. 4 Barn sen iinnan, ny papp denna gång. Ett missfall i november. 

• Cinapuffen

Hoppar med här! Har nyligen plockat ut hormonspiral och har första mensen nu. Så är lite osäker på cykellängd. Har två pojkar sen förr med mitt ex, de fyller 10 och 14 i år. Nu har jag en ny sambo sedan två år tillbaka som inte har barn sedan förr. Jag är nyss fyllda 40 år och han blir 28 i år. Drömmer

5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )

• Kiiwii

Klart jag joinar marstråden

Skönt att kunna ventilera tankar, funderingar och annat här då jag inte har någon i närheten som håller på att försöka baka en bebis. Spännande att följas åt. 

Min ÄL kommer ofta på olika dagar så vet inte BIM förrän jag känner att ÄL passerat, men ska jag gå på senaste cykelns längd så blir BIM första veckan i mars. 

Kom igen nu kroppen, dags att bli gravid. 

• Kiiwii

3-6/3 Kiiwii (5:e försöket, 3:e barnet) 

• Etaj

Hoppar in här jag med

9/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan)

• MAKL

Det va länge sedan jag va med i någon BIM tråd, jag behövde hantera alla känslor för mig själv under lång tid. Men lite extra pepp ibland kan behövas :) 

Fick mensen igår och har känt mig totalt förkrossad igår och idag pga det men jag vet att jag kommer må mycket bättre igen om någon dag. Här blir det försök nr 19 om jag inte räknat helt fel. Har gjort utredning som inte visar några fel på någon av oss så det är bara att fortsätta försökt mot drömmen om ett barn på egen hand. Hoppas så att detta kommer vara den gyllene cykeln där allt klaffar. Tycker det börjar bli våran tur nu :)

5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)

• MAKL
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
  • Etaj

skrev fel datum inna

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan

• Etaj

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 

3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)

• evelinagra1

Kul att så många är med redan!

vad tror ni om bidrottninggele och sånna saker? Jag började med det idag men nu blev jag lite osäker, tänk om det bara gör mer skada än nytta? 

Svar på tråden BIM mars 2022