• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Cinapuffen
    Melsson skrev 2022-02-15 20:06:52 följande:
    Åh spännande att se om det blir första försöket nu med då???? 

ja jag kan tänka mig att man blir lite mer chill när man redan har barn på grund av att man vet att kroppen ?funkar?. En annan är ju lite orolig att man inte kan bli gravid osv! Sen blir det kanske lite extra nu såklart när du ska skaffa barn med en ny osv! låter ju som du har bra gener iaf;) 

ja herregud, tycker det är så jobbigt detta att inte kunna planera. Jag skulle ju liksom ha en bebis nu 2022, men det börjar se lite mörkt ut med det????
    Jag håller tummarna för att det är er tur nästa gång! Hjärta
  • flisan1989

uppdaterar igen då jag lyckades skriva fel datum. 10/3 verkar vi vara fler med bim! Kul att följas åt med er alla. ska fylla 33 i år och det här är andra försöket för första barnet. Kommer att köra en del med ägglossningsstickor och varannandag. Alla dagar när jag får glad gubbe är planen! :)

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )

5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 

6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )

6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 

7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)

• Cinapuffen

Välkomna alla nya! Solig

Iaf så funderar jag på om inte jag hade ägglossning redan förra helgen. Tog ett negativt ägglossningstest förra fredagen. Sen tog jag inget under helgen. På måndag morgon var det nästintill positivt, apotekets test användes. Trodde då att det var på gång. Men efter det har jag bara fått O på CB digital. Så undrar om inte ÄL var redan i söndags? När jag tittar på min tempkurva så stämmer det med min teori. Tyst Jäkla tur att vi har sex varje dag om så är fallet! Skrattande

• ems1991

Hoppar in och gör er sällskap på vårt sjunde försök. Börjar bli lite deppigt nu när mensen kommer månad efter månad. Trodde verkligen vi skulle få till det sista ägglossning men mensen kom i måndags så vi fortsätter att ligga :) Min mens är fortfarande lite oregelbunden men BIM borde vara 12/3. Ska bli kul att få följas åt tillsammans med alla er :)

• MommyA

Hej! Tror jag försvann från listan. Vårat 8e försök nu.. har bim 6/3 :) 

• Melsson
    ems1991 skrev 2022-02-16 13:28:44 följande:

Hoppar in och gör er sällskap på vårt sjunde försök. Börjar bli lite deppigt nu när mensen kommer månad efter månad. Trodde verkligen vi skulle få till det sista ägglossning men mensen kom i måndags så vi fortsätter att ligga :) Min mens är fortfarande lite oregelbunden men BIM borde vara 12/3. Ska bli kul att få följas åt tillsammans med alla er :)

Håller med dig, blir vårt 6:e försök och jag trodde typ jag skulle vara gravid efter första försöket......Tiden efter ägglossning går man ju verkligen och känner efter minsta lilla symptom med..Man blir galen :P har du ätit preventivmedel innan så det är därför du har oregelbunden mens?
  • ems1991
    Melsson skrev 2022-02-16 15:58:22 följande:
    Håller med dig, blir vårt 6:e försök och jag trodde typ jag skulle vara gravid efter första försöket......Tiden efter ägglossning går man ju verkligen och känner efter minsta lilla symptom med..Man blir galen :P har du ätit preventivmedel innan så det är därför du har oregelbunden mens?
    Samma här, jag trodde jag skulle typ bli gravid direkt jag slutade med mina neovletta piller och trots ägglossningstest så trodde jag att men nu har det väl tagit sig men nej, tyvärr inte än. Men visst är det så att man efter ägglossning går och känner efter symtom :) Har ätit Neovletta i 15 år och ja, mensen kommer ibland på dag 25 till dag 29. Så det är svårt att veta när jag har ägglossning tycker jag eftersom jag inte känner något speciellt då heller :)
  • Kanelkringla

Cykeldag 14 idag inga tecken på ägglossning ännu! Dock fick jag ju äl cd 22 förra gången! Testar bidrottningsgele för att se om cykeln blir kortare men troligtvis inte:) hoppas inte den blir längre bara! Den här månaden är vi på gång med att köpa ett hus så har Inte haft så mycket tankar på att bli gravid. Ganska skönt att fokus varit på något annat någon vecka haha! 

• Kiiwii

Jag är på dag 10 idag, hade tänkt börja med ÄL-tester nu men då jag inte har några känningar på ÄL riktigt än avvaktar jag :) Tyckte det kändes som att det var på gång igår men inte idag.. Den här cykeln kanske ÄL blir lite senare än föregående cykel. Hade ju covid nyss och vet att många fått lite senare ÄL av det, fick ÄL en vecka senare den månaden jag tog vaccin också. 

• flisan1989

Så himla klurigt det där med ÄL, är så nojig för att jag ska missa och samtidigt känns det så onödigt att börja testa för tidigt. När brukar ni börja testa? Jag är på cd 7 idag..

Svar på tråden BIM mars 2022