• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Butembobaby
    evelinagra1 skrev 2022-02-19 11:40:05 följande:

hej på er,  jag har en fråga // Tungan ute när jag och min sambo har sex och han kommer i mig så känns det som att allt åker ut? Det gör det säkert inte men hur är det för er?

Jag vet att det antagligen bara är myt detdär med att ligga kvar en stund efter , men jag kör alltid på det ändå för att det känns som att det kanske ger sperman en större chans att komma fram. 

Jag brukar lägga lite papper mellan benen medan han drar ut den, och så ligger jag en stund efter och chillarGlad 
  • Sarah90

Vill hoppa in i marstråden jag med Skäms Min mens kommer när som och varje test jag tagit har varit negativt så det blir inget den här månaden. Har ett barn sedan tidigare och vi har försökt sedan i november. Så nu hoppas jag att det blir fjärde gången gillt ???? 

• Sarah90
    1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)
  • flisan1989
    Kanelkringla skrev 2022-02-20 10:58:25 följande:

Vad tror ni? Börjar ÄL närma sig nu??:) 

Ja! Ser ut som det är på gång, härligt! Har fortfarande inget utslag på mina men väntar tålmodigt. När på dagen tar du dina?
  • Kanelkringla
    flisan1989 skrev 2022-02-20 11:34:25 följande:
    Ja! Ser ut som det är på gång, härligt! Har fortfarande inget utslag på mina men väntar tålmodigt. När på dagen tar du dina?
    vilken dag är du på cykeln? den Kommer snart för dig också! Jag brukar ta mellan 10 och framåt kvällen sen!
  • Cinapuffen
    Kanelkringla skrev 2022-02-20 10:58:25 följande:

Vad tror ni? Börjar ÄL närma sig nu??:) 

Det ser så ut! Glad Jag använder CB digital och på dom står det att man ska använda morgonurinen. Och jag får bara O hela tiden. Innan jag började använda dom fick jag en sticka med nästan positivt utslag. Men hade inte tagit några dagarna innan. Och dagen efter så var det mindre. Så tror att jag hade ÄL där innan. Sån tur är så har vi sex varje dag. Tungan ute
  • flisan1989

Kanelkringla: är på cykeldag 11 idag, lite tidigt ska va ägglossning ca dag 14 enligt appen men har inte regelbunden mens vilket gör det lite klurigare så började testa dag 9, rädd för att missa! Vilken dag är du på nu?

• Kanelkringla

Cinapuffen: jag har med kört med clearblue ägglossningstest men jag fick blinkande smiley i fleera dagar men aldrig fast gubbe. så trodde det var kört den månaden! Men det visade sig att min äl kom mycket senare! kanske samma för dig?:)

Svar på tråden BIM mars 2022