• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • MommyA
    ems1991 skrev 2022-02-22 16:28:46 följande:
    Tänker precis som du då vi har haft mycket samlag när jag har smiley på cb ägglossningstest och inget verkar hända.. försöker väl ännu en gång!
    Ja jag blir så fundersam.. funkar det inte längre eller vad är problemet? Vi har väldigt mycket sex hela månaden så vi missar liksom inte heller. Blir så trött! Men nån gång så ska det väl bli.. Blir det inget plus denna gång så tänker jag att jag ska pausa det lite. Men lätt o säga det nu. 
  • PelloBello
    MommyA skrev 2022-02-23 11:18:57 följande:
    Ja jag blir så fundersam.. funkar det inte längre eller vad är problemet? Vi har väldigt mycket sex hela månaden så vi missar liksom inte heller. Blir så trött! Men nån gång så ska det väl bli.. Blir det inget plus denna gång så tänker jag att jag ska pausa det lite. Men lätt o säga det nu. 
    När vi började försöka med dottern tog det 11 månader. Då hade vi ett barn sedan innan. Jag va på väg att ge upp. Jag hade stenkoll på ägglossning och vi prickade varje månad. Det kan ta tid. Plötsligt är där ett plus! 
    Jag blev gravid igen när hon va 3 månader. Men det slutade tyvärr i missfall i vecka 13. Nu är vi på försök 5 efter det. 
    Det går, men det kan ta tid tyvärr. Håller alla tummar för plus snart! 
  • PelloBello

Flisan.. (Kan bara citera senaste inlägget) 
    Du är som allra mest fertil nu när det är positivt. Så goda chanser där :) 

• Butembobaby

Börjar känna att ÄL är på gång :) inget positivt test ännu, men äggviteflytningar och värk I äggstockarna gör mig hoppfull Glad brukade ha ÄL på dag 14, men de senaste 2 cyklarna har den kommit ett par tre dagar sent. Är på dag 13 idag. 

Tempar också, så kommer kunna se när det har skett iaf :) 

Spännande!

• Percafluviatilis

Vad tror ni om detta? (Det undre i bilden med två test) Jag är inte helt säker på hur längesen äl men det kan vara +10/11.

• Gurre94

Kan man må illa så tidigt som äl+8? Inatt när jag vaknade så mådde ja så himla illa men lyckades somna om, sen i morse eftr frukost så vart det inget, sen nu innan lunch så höll jag på att spy inne på apoteket?! Så jäkla trött med sen speciellt i måndags. Kaaan vara så att min ägglossning var 1-3 dagar tidigare men det var NC appen som efter ett tag flyttade min ägglossning från 12/2 till 15/2. Har också en sån konstig känsla i höger sida (äggstocken?) ut mot ljumsken som jag haft sen i helgen? känns lite som om att nån står på mig elelr trycker en hand liksom. köpte ialla fall ett tidigt test ja ska ta imorgon.. så nervös ????

• Grodan90
    Gurre94 skrev 2022-02-23 12:44:47 följande:

Kan man må illa så tidigt som äl+8? Inatt när jag vaknade så mådde ja så himla illa men lyckades somna om, sen i morse eftr frukost så vart det inget, sen nu innan lunch så höll jag på att spy inne på apoteket?! Så jäkla trött med sen speciellt i måndags. Kaaan vara så att min ägglossning var 1-3 dagar tidigare men det var NC appen som efter ett tag flyttade min ägglossning från 12/2 till 15/2. Har också en sån konstig känsla i höger sida (äggstocken?) ut mot ljumsken som jag haft sen i helgen? känns lite som om att nån står på mig elelr trycker en hand liksom. köpte ialla fall ett tidigt test ja ska ta imorgon.. så nervös ????

Jag har inte riktigt koll på när min ägglossning var men tror jag är runt äl+9. Idag har jag haft ett illamående som kommit och gått. Började även nyss gråta när jag satt och tittade på min son som satt och lekte för han var så söt haha! Dock tror jag inte ens vi prickade ägglossningen denna månaden så tror snarare det är pms. Men har hört andra som blivit illamående innan bim. Jag håller tummarna för dig och att du får ett positivt test imorgon! Du får uppdatera här sen :) Jag kommer testa tidigast i helgen tror jag. 
  • Pico

Suck, snart använt upp ett helt paket CB äl-tester utan glad gubbe Rynkar på näsan hatar denna eviga väntan!

• Kiiwii

Hej på er :) Vad spännande för er som väntar på BIM, hoppas på många pluss här framöver. Hoppas vi andra får ÄL snart. Jag har inte fått nån glad gubbe än men det  är ganska starka streck så kanske att det är nära? Hoppas det, har lite känningar i magen och så. Försöker att inte hetsa upp mig :)

• Kiiwii
    Percafluviatilis skrev 2022-02-23 12:27:05 följande:

Vad tror ni om detta? (Det undre i bilden med två test) Jag är inte helt säker på hur längesen äl men det kan vara +10/11.

Jag ser ett streck på ett av testen i alla fall. Spännande :)
Svar på tråden BIM mars 2022