• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Grodan90

MAKL, Cinapuffen och Gurre94: Tack så mycket! Vi får hoppas det går vägen! Och hoppas på fler plus i tråden!

• evelinagra1
    Hoppas att detta är den senaste listan :) jag uppdatera BIM då ägglossningen kom senare än jag trodde 

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Gurre94 (1:a försöket, 1:a barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 evelinagra1 (14e försöker, 1a barnet)
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    19/3 Sophiee92 (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)
  • Rebeckae
    Grodan90 skrev 2022-02-25 07:52:35 följande:
    //

Gjorde ett predictor early test imorse och detta kom upp?! Jag har aldrig använt mig av dom testen innan så vet inte hur pålitliga dom är men ett positivt test borde vara positivt väl?! 

Stort grattis <3
  • Butembobaby

Känner mig lite nere nu.. fick ju positivt ÄL test igår på morgonen, hade sex på kvällen, och tempade fortsatt lågt i morse. Tror därför att själva ägglossningen varit idag. Jag hade hoppats på att vi skulle hinna ligga idag också, men hela dagen har gått till att köra bil. Och nu när vi kom fram till vårt hotell så sa mannen nej för att han var för trött. 

Jag är egentligen också för trött, för jag har kört bil i 5 timmar idag, men det känns så trist att missa äl dagen Rynkar på näsan

Han sade att vi kan ligga i morgon, men har svårt att se när vi ska hinna det med tanke på att vi bor på hotell med en tvååring och ska umgås med mina föräldrar hela dagen. Kanske på kvällen i så fall, men då har det ju gått typ 60 h sen positivt test. 

Hur som helst så vill jag ju såklart inte ligga med någon som inte vill, så nu får vi hålla alla tummar att ligget igår räckte. 

• evelinagra1
    Butembobaby skrev 2022-02-26 00:06:51 följande:

Känner mig lite nere nu.. fick ju positivt ÄL test igår på morgonen, hade sex på kvällen, och tempade fortsatt lågt i morse. Tror därför att själva ägglossningen varit idag. Jag hade hoppats på att vi skulle hinna ligga idag också, men hela dagen har gått till att köra bil. Och nu när vi kom fram till vårt hotell så sa mannen nej för att han var för trött. 

Jag är egentligen också för trött, för jag har kört bil i 5 timmar idag, men det känns så trist att missa äl dagen Rynkar på näsan

Han sade att vi kan ligga i morgon, men har svårt att se när vi ska hinna det med tanke på att vi bor på hotell med en tvååring och ska umgås med mina föräldrar hela dagen. Kanske på kvällen i så fall, men då har det ju gått typ 60 h sen positivt test. 

Hur som helst så vill jag ju såklart inte ligga med någon som inte vill, så nu får vi hålla alla tummar att ligget igår räckte. 

jag förstår precis hur du känner. Några månader har min sambo inte heller orkat när man faktiskt ?behövt? ha sex.. och säger vi kan ta det imorgon har blivit så ledsen då och ja det känns ju också dumt för man vill ju såklart inte ligga med någon som inte vill men där o stunden känns det som att det är nu eller aldrig.. jag håller tummarna att det räcker att ni låg igår <3 spermierna ska ju leva flera dagar säger dom ju :) 

• Cinapuffen

Woho! Äntligen kom den där glada gubben på ÄL-testet! Tungan ute Känns så otroligt skönt att veta att man fungerar. Har ju haft spiral sedan senaste barnet, alltså i 9 år. Tog ut spiralen den 2/2. Fyllde 40 år i januari så är ju medveten om att det kanske inte kommer gå vägen. Nu får vi hoppas på att det är ett fint och dugligt ägg! Solig Vilken underbar lördag det blev helt plötsligt! Hjärta

• Cinapuffen

Uppdaterar bim-listan. Solig

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Gurre94 (1:a försöket, 1:a barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 evelinagra1 (14e försöker, 1a barnet)
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    12/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    19/3 Sophiee92 (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)

• Laktrisens

En vecka till beräknad mens. Känner liksom ingenting alls så är inte så hoppfull. Även att jag hade tydliga äl flytningar (aldrig haft så pass vad jag minns?) hmm, hur känner ni andra som väntar på bim nu snart?! 

har ni några symptom?
    märker att mitt humör är svajigt men de brukar vara de dagarna innan mens.. 

• MAKL
    Laktrisens skrev 2022-02-26 10:25:52 följande:

En vecka till beräknad mens. Känner liksom ingenting alls så är inte så hoppfull. Även att jag hade tydliga äl flytningar (aldrig haft så pass vad jag minns?) hmm, hur känner ni andra som väntar på bim nu snart?! 

har ni några symptom?
    märker att mitt humör är svajigt men de brukar vara de dagarna innan mens.. 

Även om man inte känner nått så behöver väl inte det betyda att det inte blivit nått. Ägget har förhoppningsvis just fäst så du inte fått så mycket symtom änGlad 

Jag har också en vecka kvar till mens. Jag brukar vid det här laget få ont i högra bröstet pga PMS men tycker inte jag känner så mycket av det just nu så jag kanske vågar hoppas lite iaf. Men blir det mer smärta så tror jag det är kört då det alltid varit så innan för min del. Ligger just nu i covid också så svårt att veta vad allt man känner i kroppen är för något, så känningarna i bröstet kan lika gärna vara feber smärtor vem vet. Håller tummarna för oss båda {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BIM mars 2022