• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • flisan1989

Evelina - bra kämpat ju trots sjukdom! Jag gick glad gubbe i onsdagsmors, låg onsdagskväll o igår kväll o nu känner jag att vi behöver lite paus, blev himla pressat där i slutet. Återstår bara att hoppas lite nu!

har fått för mig att det känns som mindre chans att bli preggo när man är om top haha. Alltså dessa hjärnspöken. Men låg fint med benen i vädret o man känner sig ju fuuuullt normal! Skönt att vara i sällskap med er alla 

• evelinagra1

Flisan: ja det blir lätt väldigt pressat tyvärr.. men ni har ju ändå fått till det bra! Håller tummarna Glad

• Sarah90

Idag kom mensen. Äntligen! Eftersom jag tagit flera negativa test så har jag bara väntat på att den ska komma. Nu tar vi nya tag i mars. Enligt Flo-appen är det den 30 mars.

• Grodan90
    flisan1989 skrev 2022-02-25 13:06:57 följande:

Stort grattis grodan90! håller alla tummar o tår!

Tack så mycket! Jag gick och köpte ett tidigt digitalt och fick ett ?gravid? på det, hoppas det går vägen!Hjärta
  • flisan1989
    Grodan90 skrev 2022-02-25 13:17:22 följande:
    Tack så mycket! Jag gick och köpte ett tidigt digitalt och fick ett ?gravid? på det, hoppas det går vägen!Hjärta
    ÅåååhHjärta ja hoppas!
  • MAKL

Grodan90: Yay! Det första plusset för den här tråden :) så mysig Hjärta Hoppas på så många fler!

• Cinapuffen
    Grodan90 skrev 2022-02-25 07:52:35 följande:
    //

Gjorde ett predictor early test imorse och detta kom upp?! Jag har aldrig använt mig av dom testen innan så vet inte hur pålitliga dom är men ett positivt test borde vara positivt väl?! 

Stort grattis!! Solig
Svar på tråden BIM mars 2022