• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • flisan1989
    Kiiwii skrev 2022-02-24 19:35:10 följande:
    Jag får positivt äl-test på morgonen och sen under kvällen/natten kramper i magen och dagen efter är ÄL-flytningarna borta och så kommer de ömma bröstvårtorna senare under den dagen, solklart tecken för mig att ÄL är förbi. Så för mig släpper ägget snabbt efter peak och positivt test. Dock lever ju ägget som sagt typ 24 timmar så klart det är vart att ha sex dagen efter också ;) 
    Ja, jag har haft kramper hela dagen idag också trots negativt äl-test imorse så vi körde en snabbis nyss också. Lika bra Att ändå maxa chanserna o hoppas ägget lever :) kul att vi är så många! Blir en så värdefull ventil det här mitt i all galenskap i ens huvud :)
  • Butembobaby

Kul att vi är så många som verkar ha ÄL nu :) 

Det blir 2 spännande veckor i tråden nu!!

• Kiiwii
    evelinagra1 skrev 2022-02-24 20:23:48 följande:

Äntligen positivt äl test nu på kvällen!! Glad

Tjohooo :) Jag är inte långt efter tror jag, haha. 
  • Kiiwii
    flisan1989 skrev 2022-02-24 20:37:12 följande:

Kiiwii o evelinagra spännande! Kör ni på något speciellt även innan ÄL?

Jag vet ju ungefär när ÄL ska ske så försöker få till det några gånger under veckan jag tror att ÄL ska ske och sen när jag upptäcker fertila sekretet då blir det varje eller varannan dag ;) 

Jag äter lite vitaminer som magnesium, folsyra, d-vitamin och har gjort några månader. Undviker kaffe, gluten och socker vilket har hjälp mig få betydligt mer regelbunden menscykel.

• Claudialuu

Hallå! Ny från februaritråden!
    vi är nu på försök nummer 6-7, tappat räkningen.
    och vi försöker med vårat första barn!

efter vi gift oss i sommar så slutade jag med mina minipiller för vi kände att det var dags att börja på projekt ?skaffa minimänniska?. Toppar och dalar har man minst sagt fått gå igenom och oj vad man fått gråta varje månad?

men nu tog fröken röd och packade sin väska och försvann, så snart är det dax för första äl-testet. Må denna månad vara månaden. För er alla också! 

ska bli spännande att se hur många som plussar den här månaden, va ju en del från förra tråden! Superkul!

lets do this!

• Cinapuffen

God morgon alla! Solig Ska på AW ikväll och tog därför ett gravtest imorse, haha! Visade så klart inte gravid. Drömmer Men jag hoppar nog över alkohol ikväll ändå. Finns ju fortfarande en chans att något är på gång där inne. Glad

• MAKL
    Cinapuffen skrev 2022-02-25 07:26:40 följande:

God morgon alla! Solig Ska på AW ikväll och tog därför ett gravtest imorse, haha! Visade så klart inte gravid. Drömmer Men jag hoppar nog över alkohol ikväll ändå. Finns ju fortfarande en chans att något är på gång där inne. Glad

Tråkigt med ett negativt test men som du säger då är det inte kört än, inte innan mensen kommer Glad Hoppas det blir ett plus om någon dag Hjärta
  • Pepsin

Jag fick positivt äl nu (glad gubbe). Förstår jag det rätt att ägget släpper inom 24-48 h+ att det kan överleva upp till ett dygn? Tro på fan att vi är bortresta till imorgon kväll? 

Svar på tråden BIM mars 2022