• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Grodan90

Gjorde ett predictor early test imorse och detta kom upp?! Jag har aldrig använt mig av dom testen innan så vet inte hur pålitliga dom är men ett positivt test borde vara positivt väl?! 

• MAKL

Pepsin: ja du har helt rätt i det så det är inte kört än :)

• Cinapuffen
    MAKL skrev 2022-02-25 07:32:36 följande:
    Tråkigt med ett negativt test men som du säger då är det inte kört än, inte innan mensen kommer Glad Hoppas det blir ett plus om någon dag Hjärta
    Ja lite trist var det, men hade blivit väldigt förvånad om det varit ett plus. Är ett tag kvar till BIM. Glad
  • Cinapuffen
    Pepsin skrev 2022-02-25 07:39:04 följande:

Jag fick positivt äl nu (glad gubbe). Förstår jag det rätt att ägget släpper inom 24-48 h+ att det kan överleva upp till ett dygn? Tro på fan att vi är bortresta till imorgon kväll? 

Så är det. Ni får hoppa i säng direkt ni kommer hem imorgon. SkrattandeFlört
  • MAKL

Grodan90: Men grattis! Har väldigt svårt att tro att ett så starkt positivt är ett falskt positiv Glad

• Grodan90
    MAKL skrev 2022-02-25 07:59:16 följande:

Grodan90: Men grattis! Har väldigt svårt att tro att ett så starkt positivt är ett falskt positiv Glad

Ja jag tänker också det. Är så chockad. Ska gå och köpa clearblue idag och testa imorgonbitti igen, lättare att förstå när man får en ?gravid? text framför sig haha Tungan ute
  • Sophiee92

Godmorgon alla!
    Hoppar in här jag med från februari-tråden. Blir 6:de försöket för oss denna månad med första barnet, försöket hålla hoppet uppe och hoppas innerligt att det nu är våran tur! <3

Uppdaterar BIM-listan:

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Gurre94 (1:a försöket, 1:a barnet)

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    19/3 Sophiee92 (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)

Hoppas det blir många pluss här nu!

• MAKL
    Grodan90 skrev 2022-02-25 08:06:48 följande:
    Ja jag tänker också det. Är så chockad. Ska gå och köpa clearblue idag och testa imorgonbitti igen, lättare att förstå när man får en ?gravid? text framför sig haha Tungan ute
    Ja jag kan tänka mig att det känns mer på riktigt då Flört
  • sassafrasmir

Hej på er!
    Jag har lurkat runt såå länge här på familjeliv och nu kände jag att det va dags att själv vara med i detta snälla och peppande!
    Jag och min sambo har försökt sedan jag tog ut min spiral maj 2021. Blev gravid i december men fick tidigt mf v 5 tyvärr. Nu är det enda jag kan tänka på att bli gravid igen. Kände liknande symptom som när jag var gravid den här månaden men fick min mens idag, grymt besviken. Men bara att försöka igen ju! Har ganska oregelbunden menscykel så vet inte min nästa bim än men förhoppningsvis runt 29/3 (usch vad långt kvar! Haha)
    ska bli spännande att följas åt och håller tummarna att det blir plus för oss alla. Nu e det vår tur!

• evelinagra1

flisan1989 : tanken var att vi skulle ligga med denna gången men jag blev sjuk.. vi hade sex 19/2, 21/2 och 24/2 ska åtminstone ha sex idag också och förhoppningsvis imorgon :)

Svar på tråden BIM mars 2022