flisan1989 skrev 2022-02-26 19:16:26 följande:
SÅ spännande Ju! Absolut ska hålla dig uppdaterad o du får gärna uppdatera efter inskrivning! hade du någon sorts känsla av att det gick vägen efter ni hade legat eller symptom när det närmade sig att du testade positiv?
Absolut! Befinner mig dock utomlands så kommer att boka tidigt ultra här bara för att se att allt är ok i slutet av mars, kommer inte hem till Sverige förens jag är i vecka 18, trodde inte det skulle ta sig så snabbt haha.. Men uppdaterar såklart när jag varit där :) Det är så svårt att veta vad som är symptom för jag har inbillat mig så många gånger och trott jag varit gravid men ja jag hade en känsla av att jag var det, men vågade inte tro på den. Kände en väldigt diffus känsla långt ner i magen som låg där men det gjorde typ inte ont, svårt att förklara. Sen dagen innan jag plussade, folk säger att det är för tidigt att känna symtom då men då började jag frysa mer än vanligt och mina fötter var iskalla, började nysa och fick en konstig smak i munnen till och från. Smakade dock inte metall utan något annat så jag trodde först jag skulle bli sjuk. Men känner fortfarande av samma symptom och idag kom även illamående när jag blir hungrig. Alltså hungern kommer som en smäll och jag blir illamående direkt, ingen förvarning.. Jag är fortfarande innan BIM på äl+11 men eftersom känslan sitter i tror jag ändå det är symptom. Dock inte alls som jag trodde jag skulle känna så känner mig inte alls gravid, kan inte förstå det. Har du haft någon känsla?