• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • MAKL

MariaNathalie: Vet inte exakt vart gränsen går för naturläkemedel men jag har testat lite pulver som typ maca. Jag har testat nattljusolja och olika produkter som är framtagna för en hormonell balans som exempelvis woho och inre balans. Testat eteriska oljor, och att ändra kosten till att äta mer animalier.

Jag har ju funderat på att testa bidrottningsgele, rosenrot eller rödklöver men jag är lite oroligt att det ska ställa till det med cykeln så den blir oregelbunden.

• Idaj0

Hej! jag vill gärna haka på tråden, jag Är 32 år, har 2 st barn sedan innan som är 10 och 12 år. Har länge trott att vi var nöjda men en längtan har krupit fram sista året. Bestämde oss att börja försöka i januari vilket vi gjorde, blev gravid direkt men slutade tyvärr i missfall för 2 veckor sedan. Väntar nu in äl och hoppas att det blir bim i mars. 

• MariaNathalie

Makl: 
    Ja risken finns ju att det kan rubbas. 
    Jag äter rosenrot denna månad. Äl är sen men det kan Oxå bero På att jag hade covid förra månaden. 
    Både bidrottninggele Och rosenrot ska vara bra och fertilitetsboostare.

Jag tar folsyra med b6 och b12 i och d-vitamin, magnesium, omega 3, och e-vitamin. Håller tummarna att ägget är boostat och ger goda chanser för att befruktas nu. 
    Min man tar e-vitamin, zink, magnesium, d-vitamin och rosenrot. 
    utöver detta dricker jag ingen alkohol, reducerat socker och koffein. 
    och äter extra nyttigt nu? 
    man gör lixom allt nu för att det ska lyckas 

• Gurre94

Uppdaterar listan då mensen kom igår.. men hoppas den inte dyker upp nu siste mars iställetGlad

PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet)  PLUSSAT
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 evelinagra1 (14e försöket,1a barnet)

10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    10/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    12/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    14/3 LLucille (1:a försöket, 3:e barnet)
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    19/3 Sophiee92 (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet) 
    31/3 Gurre94 (2a försöker, 1a barnet)
  • Butembobaby

ÄL+4 idag.

Känner mig hoppfull denna cykel ändå, har haft stickande dragande känsla i vänster sida av livmodern idag. I början av Januari när jag plussade men sedan fick missfall så hade jag likadant. Det behöver ju inte betyda något, men det känns ändå bra Solig

Har beställt teststickor från testlagret så vi får se när de kommer och när jag börjar testa. Ska försöka hålla mig till helgen tänker jag :) 

• Loppster
    Butembobaby skrev 2022-03-01 14:51:34 följande:

ÄL+4 idag.

Känner mig hoppfull denna cykel ändå, har haft stickande dragande känsla i vänster sida av livmodern idag. I början av Januari när jag plussade men sedan fick missfall så hade jag likadant. Det behöver ju inte betyda något, men det känns ändå bra Solig

Har beställt teststickor från testlagret så vi får se när de kommer och när jag börjar testa. Ska försöka hålla mig till helgen tänker jag :) 

håller tummarna för dig Hjärta
  • MAKL

MariaNathalie: Jag kanske ska våga mig på bidrottninggele nästa försök, rosenrot vågar jag fortsatt inte testa. Jag äter också massa olika vitaminer och mineraler och har slutat med kaffe. Dricker typ aldrig alkohol. Försöker hålla kosten ren men det verkar inte göra nå större skillnad i mitt fall även fast man gör allt man kan. I vissa stunder känns det som att vi får förlika oss med tanken på att barn kanske inte är något för oss. 

• Kiiwii

Hej på er alla  

Jag har varit off några dagar, haft så fullt upp och nästan glömt av allt detta bebismakeri, haha. Har läst ikapp litegranna, följer er med spänning.

Vettetusan hur det går för mig helt ärligt, haha. Fick ju lite ÄL-flytningar förra veckan men testade inte alla dagar då testen tog slut och jag inte köpte nya, så jag kan ha missat stegringen. Brukar ju känna i magen när ÄL sker men känner mig mkt osäker denna gång då jag haft dessa ÄL-flytningar nån dag, sen har de varit borta, och kommit tillbaka igen. Haft lite värk i tjejmagen och nåt stick /hugg ibland men inte sådär riktigt ont kring ÄL som jag brukar. Knasig cykel helt klart. Kanske får skylla på Covid jag hade för typ 2-3 veckor sen eller nåt som stör den här ägglossningen. Känns lite som att kroppen försökt ÄL men inte riktigt lyckats. 

Cd 23 idag, fick mens dag cd 26 sist men brukar oftast få mens kring dag 30-32 så tror mer på det. Om jag hade ÄL när jag hade lite värk och ÄL-flytningar förra veckan så är jag på ÄL+4 idag. Men som sagt, tycker jag har ÄL flytningar nu igen och har känt värk ibland. Inga tydliga tecken på att ÄL är förbi som jag brukar känna, därför tror jag att den inte skett än. Näää, jag avvaktar och ser vad som händer och hejar på er istället  

• Kiiwii
    Butembobaby skrev 2022-03-01 14:51:34 följande:

ÄL+4 idag.

Ååååh vad roligt, håller tummarna att det betyder bebis Solig
  • Pico
    Butembobaby: vad roligt - vi är på samma dag! Jag kände samma som du under gårdagen - så det känns hoppfullt att det varit ett positivt tecken för dig tidigare Flört jag har några tidiga test som jag gärna hade velat testa med redan på fredag innan sambon kommer hem - jag har än så länge lyckats dölja min testmani för honom Drömmer men det känns nog ändå för tidigt att vara lönt Obestämd
Svar på tråden BIM mars 2022