Inlägg från: sassafrasmir |Visa alla inlägg
  • sassafrasmir

BIM mars 2022

Hej på er!
    Jag har lurkat runt såå länge här på familjeliv och nu kände jag att det va dags att själv vara med i detta snälla och peppande!
    Jag och min sambo har försökt sedan jag tog ut min spiral maj 2021. Blev gravid i december men fick tidigt mf v 5 tyvärr. Nu är det enda jag kan tänka på att bli gravid igen. Kände liknande symptom som när jag var gravid den här månaden men fick min mens idag, grymt besviken. Men bara att försöka igen ju! Har ganska oregelbunden menscykel så vet inte min nästa bim än men förhoppningsvis runt 29/3 (usch vad långt kvar! Haha)
    ska bli spännande att följas åt och håller tummarna att det blir plus för oss alla. Nu e det vår tur!

• sassafrasmir

Mjarå: Samma här! Har också bim 30e. Hoppas vi båda plussar! (Och alla ni andra också såklart:)))
    Hur länge har ni försökt? 

• sassafrasmir
    Mjarå skrev 2022-03-17 11:57:27 följande:

Åh vad kul! Håller tummarna för oss alla här :)
    Vi har försökt länge... Aktivt kanske ett år, men kört oskyddat i två år. Jag försöker få med min sambo på en utredning men han är inte intresserad av det ännu. Tror mest han är rädd att det skulle vara något med honom i och med att jag redan har ett barn. Hur länge har ni försökt? 

Meeh jobbigt att han inte är intresserad, själv vill man ju bara veta hur det ligger till! Men kan ändå förstå att han är rädd att vara ?den felande länken?. Vi har försökt snart ett år, fick tidigt missfall i december och ingen av oss har barn sedan tidigare. Längtar sååå mycket!! 
  • sassafrasmir

Håller på å blir tokig här, tog ett test i morse som jag tolkar som positivt?!? Eller är det solkatterna? Är bara på bim -4, blir irriterad på mig själv att jag testat för tidigt och blir rädd att mensen ändå ska komma sen å jag kommer bli så besviken :( mitt ena bröst är suuuperömt och har gråtit sjuka mänger utan anledning senaste dygnet. Nån annan som fått liknande som det gått hela vägen för??

• sassafrasmir

Jaa eller hur? Och ännu mer i verkligheten, mer rosa liksom. Spökstreck är väl gråa? Åååh vill bara spola fram tiden nu

• sassafrasmir
    Brallans skrev 2022-03-26 10:46:38 följande:

Jag ser strecket :) min senaste graviditet fick jag positivt på BIM -4. 

Åh!! Hur starkt streck fick du då? Och minns du hur snabbt det visade sig? Håller tummarna!
  • sassafrasmir
    MaddeBreli skrev 2022-03-26 10:52:41 följande:

Var det ett sånt 'testa tidigt' test? Tänkte det borde visa starkare redan imorgon om du har fler hemma <3

Nej det är ett vanligt test från testlagret, har flera hemma så kommer absolut testa imorgon igen. Eller är det så att man bara kan se ökning varannan dag? Har för mig att jag läst nåt om det. Kanske ska försöka hålla mig till måndag isf..
  • sassafrasmir
    Kvinna1989 skrev 2022-03-27 15:27:30 följande:

Jag har BIM imorgon. Har inga symtom alls på varken mens eller graviditet. Så vi får se :)

Spännande!! När vill du testa om inte mensen kommer imorgon?
Svar på tråden BIM mars 2022