• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • MommyA

Äl för mig idag, fick två tydliga streck på äl testet igår. Så äl blev senare denna månad. Har ingen koll alls känns det som. Ibland är cykeln regelbunden och ibland inte. Tycker det ändras varje månad. Orkar inte ligga mer denna månad. Men får bli idag såklart och imon med. Flört äl borde väl ske om man känner av det? Blir fundersam om jag ens släpper nåt ägg. Men är väl jag som tänker för mycket.. 8 försöket nu! 

• ems1991
    MommyA skrev 2022-02-22 10:22:26 följande:

Äl för mig idag, fick två tydliga streck på äl testet igår. Så äl blev senare denna månad. Har ingen koll alls känns det som. Ibland är cykeln regelbunden och ibland inte. Tycker det ändras varje månad. Orkar inte ligga mer denna månad. Men får bli idag såklart och imon med. Flört äl borde väl ske om man känner av det? Blir fundersam om jag ens släpper nåt ägg. Men är väl jag som tänker för mycket.. 8 försöket nu! 

Tänker precis som du då vi har haft mycket samlag när jag har smiley på cb ägglossningstest och inget verkar hända.. försöker väl ännu en gång!
  • flisan1989

Cykeldag 13 och börjar synas en liten linje på ägglossningstest. Tänker mig mys ikväll och sedan fortsätta varannan dag till fullt utslag då det blir varje dag. hur går det för er andra?
  • PelloBello
    flisan1989 skrev 2022-02-22 16:45:19 följande:
    Cykeldag 13 och börjar synas en liten linje på ägglossningstest. Tänker mig mys ikväll och sedan fortsätta varannan dag till fullt utslag då det blir varje dag. hur går det för er andra?
    Vad spännande :D 
    Är på äl+8 och sjukt otålig av den här väntan. Suck. 
  • Pico
    PelloBello skrev 2022-02-22 16:49:43 följande:
    Vad spännande :D 
    Är på äl+8 och sjukt otålig av den här väntan. Suck. 
    Åh - snart dags att börja testa? Eller du klarar att hålla dig? Flört
  • Gurre94

Jag är på äl+7 och är sååå otålig.. denna väntan?! mått jättekonstigt under helgen och igår med lätt illamående och molande i höger äggstock/mitten, supertrött men idag känner jag ingenting typ??? Det är tortyr stt gå och väntaRynkar på näsan

• PelloBello

Kan inte citera. Pico.

Har testat positivt på äl+10 som tidigast förut så bara hålla ut och hålla tummarna.

• flisan1989

Fick inte till det igår och fick denna imorse - visst finns det fortfarande en chans Om vi ligger idag?

• PelloBello
    flisan1989 skrev 2022-02-23 09:02:22 följande:

Fick inte till det igår och fick denna imorse - visst finns det fortfarande en chans Om vi ligger idag?

Ja! Ägget släpper inom 24-48 timmar. Så Ligg idag och imorgon :) 
  • flisan1989
    PelloBello skrev 2022-02-23 09:08:28 följande:
    Ja! Ägget släpper inom 24-48 timmar. Så Ligg idag och imorgon :) 
    Åh tack snälla för svar, kändes som jag missat så mycket genom att inte fått till några ligg på Flera dagar innan denna glada gubben. 
Svar på tråden BIM mars 2022