• Pico

BIM mars 2022

Hej!

Mitt första inlägg på FL men har läst BIM-trådarna sedan i november. Fick missfall i vecka 9 förra sommaren efter att ha blivit gravid direkt efter jag slutade med mina p-piller. Därefter har min cykel varit kaosartad och jag misstänker att både missfallet och covid-vaccinet har spelat in. Vaccinerade mig utan att veta om min graviditet och kan inte låta bli att fundera över vad som skett om jag inte gjort det. Men såklart ska man inte tänka så :( 

Har tempat sedan december och ska köra igång med äl-tester igen denna cykeln. Vi känner oss så deppiga här hemma, när ska det vara vår tur liksom? 

• Pico

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )

3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)

• Pico
    Kanelkringla skrev 2022-02-07 19:20:13 följande:

alltså FL är så dåligt kan knappt Aldrig citera någon av er. Men en varm kram till dig pico! Förstår att du undrar och funderar om det påverkade missfallet men som du säger, lika bra att inte grotta ner sig i det utan blicka framåt <3 kan ju ha varit något helt annat som inte går att påverka! <3 

hörni, jag äter två stycken tabletter Av  mitt val kvinna. Räcker folsyran som är där i?

Ja men precis, så är det säkert, tack <3

Jag äter apotekets tabletter Kvinna och en tablett har 400 folsyra och detta rekommenderade min bm mig vid min graviditet - och två mitt val kvinna ger ju detsamma :) 
  • Pico

evelinagra1: beräknad ÄL för mig på söndag så ska börja testa på onsdag eller torsdag :) ska du också börja testa snart?

• Pico
    Pico skrev 2022-02-14 11:57:35 följande:

evelinagra1: beräknad ÄL för mig på söndag så ska börja testa på onsdag eller torsdag :) ska du också börja testa snart?

När man inte kan citera så glömmer man hälften, ser såklart att du ska testa imorgon Flört spännande!
  • Pico

Evelinagra1: lyckades inte citera, men jag har exakt samma känsla som du - men det ska ju inte vara ett problem vad jag förstår, för allt åker inte ut direkt även om det känns så haha! vet inte hur det är för dig men för mig kommer det i omgångar efter också haha.. men det är klart att man oroar sig att chansen ?rinner iväg? Solig

• Pico

Hej tjejer! Nu tror jag att jag håller på att bli galen.. har tagit ÄL-tester sedan i onsdags utan utslag och sedan i fredags har jag varit fruktansvärt trött, brukar inte vara det normalt sett och har nu gäspat och haft mig hela helgen och så även idag. Min förra cykel var helt urspårad, hade troligtvis ÄL mitt under covidkarantän (ÄL-testade inte då). Mensen som kom därefter var mycket märklig, hade spottings i 5 dagar och sen blödde jag i typ 2-3 dagar och sen hade jag spottings igen i 2 dagar. Jag är helt övertygad om att det var mensen som kom, men nu med tanke på min trötthet så börjar jag såklart överanalysera allt.. blir tokig på mig själv!! 

• Pico
    Cinapuffen skrev 2022-02-21 17:44:52 följande:

Usch, jag känner mig lite lätt irriterad! Har slut på ägglossningstest och beställde på nätet förra veckan som skulle komma idag. Nu är det sånt snöoväder och posten har inte kommit än. Jag har gått och varit kissnödig i flera timmar! Jag lovar att om jag går och kissar nu så kommer säkert posten. Obestämd Skrikandes Tungan ute

Haha! kissa i en kopp och spara ifall testerna dyker upp lite senare? Tungan ute
  • Pico
    PelloBello skrev 2022-02-22 16:49:43 följande:
    Vad spännande :D 
    Är på äl+8 och sjukt otålig av den här väntan. Suck. 
    Åh - snart dags att börja testa? Eller du klarar att hålla dig? Flört
  • Pico

Suck, snart använt upp ett helt paket CB äl-tester utan glad gubbe Rynkar på näsan hatar denna eviga väntan!

Svar på tråden BIM mars 2022