• Pico

BIM mars 2022

Fagelfri skrev 2022-03-07 06:50:55 följande:

Pico: jag tycker absolut det ser positivt ut! Spännande :)

Åh jag vågar verkligen inte hoppas Förvånad bim på torsdag så vågar mig nog inte på ett dyrare test än, ska försöka hålla mig tills dess för ett Clearblue..
  • Pico

Butembobaby - jag temphöjningen för mig igår var inte att leka med, förvånad att NC inte uteslöt den, så det kanske kan vara ett tecken om mitt nu är positivt.. vågar verkligen inte tro på det - så orolig :(

Flisan1989 - det är ett testa tidigt, tänkte att jag ska försöka hålla mig till Bim innan jag tar ett digitalt.. men det är ju 3 dagar dit och vi vet ju alla hur segt tiden går :?(

• Pico
    Mirre24431 skrev 2022-03-07 18:29:40 följande:

Hejsan! 

vi är på första försöket Med första barnet och jag är på bim-4!

Jag har mått så fruktansvärt illa idag och tog ett graviditetstest på eftermiddagen! 

visst är det två streck eller är jag tokig? Öppnade det så att man skulle se bättre. Först syntes det tydligare sen bleknade det lite. 

Är jag tokig eller ser ni nåt?

Tycker absolut det går att ana något där! är det ett testa tidigt eller ett vanligt? Glad
  • Pico
    Mirre24431 skrev 2022-03-07 19:25:05 följande:

Menade inte frågetecken utan gjorde en emoji som blev konstig!

Spännande! Du får uppdatera oss när du testat igen Skrattande
  • Pico
    Butembobaby skrev 2022-03-08 07:08:28 följande:

Vågar knappt tro att det är sant, men fick ett svagt sträck i morse ÄL+11 Plus 

Vågar inte ropa hej ännu då jag hade tidigt missfall I januari, men nog känns det kul att få plussa Hjärta

Har digitalt hemma som jag nog tar på torsdag då jag har BIM. 

Vet inte om det syns på bilden, men tydligt i verkligheten 
    .

Åh vad glad jag blir!! grattis! Då kör vi båda på digitalt på torsdag Drömmer
  • Pico

Håller på att bli tokig här, tog inget test imorse så ska försöka ta ett imorgon istället Bim-1.. klarar inte att vänta till torsdag Skrikandes har fortfarande väldigt ljusbruna flytningar - är det ett dåligt tecken? Har haft det sedan i lördags..

• Pico
    Pepsin skrev 2022-03-09 06:25:20 följande:

Vi lyckades bara få till ett samlag denna cykel, dessutom kom typ hälften av sperman utanför, hahah.. aja iaf så hade jag molvärk i söndags och idag kom en brun flytning, precis som när jag plussade förra gången. 4-5 dagar kvar till BIM. 

Håller tummarna att det räckte! En liten krigare är ju allt som behövs ;) Jag har också haft bruna flytningar, började i lördags men har blivit mindre och mindre varje dag, så det är inte kört än Drömmer
  • Pico

Cinapuffen och Fyran4 - tack Hjärta så orolig, att man ska behöva gå så länge med sina tankar nu utan att veta vad som sker i kroppen :(

• Pico

Butembobaby - jag la fram testet imorse och han blev väldigt chockad men glad Solig vi gick ju igenom ett missfall i v 11 i förra sommaren som tog på oss väldigt hårt. Ingen av oss vågar tro än, men försöker ändå glädjas Hjärta

Sååååå roligt att du också plussade med digitalt! Har du berättat? 

• Pico

Fridacat- tycker det ser lovande ut!! Köp ett digitalt testa tidigt och testa imorgon eller på måndag Solig

• Pico
    Fridacat skrev 2022-03-12 18:39:57 följande:

Tack snälla ni! Har så extremt dåligt tålamod så köpte clearblue digitala testa tidigt, och tog ett under dagen. Det var positivt! Skönt att få det bekräftat. Lycka till alla och hoppas på många plus i tråden<3!

Grattis Hjärta
Svar på tråden BIM mars 2022