• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Kanelkringla

Flisan1989: då kommer det säkert snart ska du se! Jag har de senaste månaderna fått längre Cykler. så idag är jag på cd 18! Förra månaden fick jag äl på cd 22 och månaden innan det på cd 24:)

• Loppster

Hej. Hoppar in här ifrån Februari tråden då jag fick mens idag. 

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)

• Cinapuffen
    Kanelkringla skrev 2022-02-20 20:34:09 följande:

Cinapuffen: jag har med kört med clearblue ägglossningstest men jag fick blinkande smiley i fleera dagar men aldrig fast gubbe. så trodde det var kört den månaden! Men det visade sig att min äl kom mycket senare! kanske samma för dig?:)

Ja jag fortsätter testa, antingen får jag glad gubbe eller så kommer mensen. Eller så är jag gravid. Skrattande Jag har en del symtom men försöker att inte tänka för mycket på det eller analysera. Men det är ju så svårt att inte göra det! Tungan ute
  • flisan1989

Idag har jag ägglossningsflytningar! Igår inget utslag alls på CB ägglossningstest. Hur länge brukar man ha dessa flytningar? får bli sex ikväll o ägglossningstest nu till lunch.. hoppas jag inte missar! 

• PelloBello
    flisan1989 skrev 2022-02-21 09:43:05 följande:

Idag har jag ägglossningsflytningar! Igår inget utslag alls på CB ägglossningstest. Hur länge brukar man ha dessa flytningar? får bli sex ikväll o ägglossningstest nu till lunch.. hoppas jag inte missar! 

Jag brukar ha det i 7 dagar :) sista dan är ägglossning för mig. Är olika för alla. 
  • flisan1989
    PelloBello skrev 2022-02-21 09:46:14 följande:
    Jag brukar ha det i 7 dagar :) sista dan är ägglossning för mig. Är olika för alla. 
    Tack för lugnade svar haha! Var redo att dra från jobbet för matt nyss med sambon ????
  • flisan1989
    flisan1989 skrev 2022-02-21 11:23:46 följande:
    Tack för lugnade svar haha! Var redo att dra från jobbet för matt nyss med sambon ????
    *för att mysa med sambon! det går bra nu ????
  • Pico

Hej tjejer! Nu tror jag att jag håller på att bli galen.. har tagit ÄL-tester sedan i onsdags utan utslag och sedan i fredags har jag varit fruktansvärt trött, brukar inte vara det normalt sett och har nu gäspat och haft mig hela helgen och så även idag. Min förra cykel var helt urspårad, hade troligtvis ÄL mitt under covidkarantän (ÄL-testade inte då). Mensen som kom därefter var mycket märklig, hade spottings i 5 dagar och sen blödde jag i typ 2-3 dagar och sen hade jag spottings igen i 2 dagar. Jag är helt övertygad om att det var mensen som kom, men nu med tanke på min trötthet så börjar jag såklart överanalysera allt.. blir tokig på mig själv!! 

• Cinapuffen
    Pico skrev 2022-02-21 16:48:50 följande:

Hej tjejer! Nu tror jag att jag håller på att bli galen.. har tagit ÄL-tester sedan i onsdags utan utslag och sedan i fredags har jag varit fruktansvärt trött, brukar inte vara det normalt sett och har nu gäspat och haft mig hela helgen och så även idag. Min förra cykel var helt urspårad, hade troligtvis ÄL mitt under covidkarantän (ÄL-testade inte då). Mensen som kom därefter var mycket märklig, hade spottings i 5 dagar och sen blödde jag i typ 2-3 dagar och sen hade jag spottings igen i 2 dagar. Jag är helt övertygad om att det var mensen som kom, men nu med tanke på min trötthet så börjar jag såklart överanalysera allt.. blir tokig på mig själv!! 

Förstår dig! Jag svor på att ta det chill och inte hålla på med en massa tester i onödan. Nu tycker jag det dyker upp symtom på graviditet varje dag för att nästa sekund kännas som att, nej men inte kan jag vara gravid. Man blir ju knäpp för mindre. Tungan ute
  • Cinapuffen

Usch, jag känner mig lite lätt irriterad! Har slut på ägglossningstest och beställde på nätet förra veckan som skulle komma idag. Nu är det sånt snöoväder och posten har inte kommit än. Jag har gått och varit kissnödig i flera timmar! Jag lovar att om jag går och kissar nu så kommer säkert posten. Obestämd Skrikandes Tungan ute

Svar på tråden BIM mars 2022