• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Cinapuffen
    PelloBello skrev 2022-02-14 12:00:08 följande:

Lägger till mig.
    Ägglossning nu. Fick till ett halvhjärtat försök. 
    5e försöket efter ett missfall i vecka 13. Tredje barnet. 

1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )

5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 

6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )

6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 

7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 

Håller tummarna för att det är ett försök som ger resultat i form av ett Plus Solig
  • Kiiwii

Glad alla hjärtans dag Hjärta

Jag med tänkte nog börja testa för ÄL imorgon eller onsdag då det är dag 9-10. Hoppas ÄL kommer lika tidigt den här gången också för då är det ju bara några dagar bort

• Kiiwii
    Cinapuffen skrev 2022-02-14 11:18:52 följande:

Eftersom jag tog ut spiralen 2/2 och har haft den i ca 4 år och inte haft mens under tiden, så har jag ingen koll på cykellängd och ägglossning. Har därför testat ägglossningstest lite då och då för att se om jag har ägglossning. Första gångerna kom bara kontrollstrecket fram. Sen började även ett svagt teststreck dyka upp. Men idag var dom nästan lika starka. Vet att det måste vara lika starkt eller starkare. Vad har ni andra för erfarenhet av ägglossningstest? Jag använder apoteket hjärtats. Bifogar även en bild på dagens test. Och som vanligt så blir det sämre kvalitet när man laddar upp.  Skrattande

Glad alla Hjärta dag på er alla!

Ser ju ut att vara nära ÄL för din del

Jag använder CB digitala ÄL test som visar en glad gubbe vid positivt test, kan tycka det är svårt att avgöra på de test som bara visar streck om det räknas som positivt eller inte. 
  • Cinapuffen
    Kiiwii skrev 2022-02-14 18:32:55 följande:
    Ser ju ut att vara nära ÄL för din del

Jag använder CB digitala ÄL test som visar en glad gubbe vid positivt test, kan tycka det är svårt att avgöra på de test som bara visar streck om det räknas som positivt eller inte. 
    Ja jag funderar att testa CB digital i framtiden, om det inte tar sig denna omgång. Drömmer Åh så spännande med allas ÄL och framtida BIM. Jag håller tummarna för att vi plussar hela bunten i mars! Hjärta
  • PelloBello

Kan inte citera.. Men tack chinapuffen (åh vad godissugen jag blev nu!) och detsamma :) 

• MariaNathalie

Cd 9 och nyfiken på om ägglossningen är på G 
    hahaha nog lite tidigt och börja testa men jag känner mig så taggad. Blev såklart en 0 och ingen gubbe än. Inte så oväntat men men. Äter rosenrot denna månad och har en förhoppning att det ska ske lite tidigare. Känner lite i magen också att det är något på G så man vet aldrig. 

Hur går Det för er andra? 

• Cinapuffen
    MariaNathalie skrev 2022-02-15 10:21:11 följande:

Cd 9 och nyfiken på om ägglossningen är på G 
    hahaha nog lite tidigt och börja testa men jag känner mig så taggad. Blev såklart en 0 och ingen gubbe än. Inte så oväntat men men. Äter rosenrot denna månad och har en förhoppning att det ska ske lite tidigare. Känner lite i magen också att det är något på G så man vet aldrig. 

Hur går Det för er andra? 

Kunde inte hålla mig så jag åkte och köpte CB digitala ägglossningstest. Blev en O för mig med. Så antingen har jag haft ägglossning eller så borde den komma snart. Mest av allt hoppas jag att jag blev befruktad redan när spiralen togs ut, haha! Drömmer
  • MariaNathalie
    Cinapuffen skrev 2022-02-15 10:29:55 följande:
    Kunde inte hålla mig så jag åkte och köpte CB digitala ägglossningstest. Blev en O för mig med. Så antingen har jag haft ägglossning eller så borde den komma snart. Mest av allt hoppas jag att jag blev befruktad redan när spiralen togs ut, haha! Drömmer
    Vilken cd är du på nu? 
  • Cinapuffen
    MariaNathalie skrev 2022-02-15 10:34:04 följande:
    Vilken cd är du på nu? 
    Ingen aning faktiskt. Tog ut spiralen 2/2 och hade någon blödning 5-6/2. Tänkte först att det var mens, men tror det var pga uttaget av spiralen. Så jag har ingen koll på varken mens, ägglossning eller cykellängd. Så därför har jag tagit ägglossningstest lite då och då. Tyst
  • MAKL

Cd 10 här och har testat några dagar redan med CB advanced (den med blinkande smiley innan en fast smiley) hög fertilitet igår och idag men räknar med att äl kommer ske till helgen. Har en väldigt regelbunden cykel så behöver egentligen inte testa med äl tester men kände för att testa något nu när frustrationen var på topp inför detta försöket. 

Svar på tråden BIM mars 2022