• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Mjarå
    sassafrasmir skrev 2022-03-17 23:05:36 följande:
    Meeh jobbigt att han inte är intresserad, själv vill man ju bara veta hur det ligger till! Men kan ändå förstå att han är rädd att vara ?den felande länken?. Vi har försökt snart ett år, fick tidigt missfall i december och ingen av oss har barn sedan tidigare. Längtar sååå mycket!! 
    Ja precis! Han ändrar sig förhoppningsvis i framtiden men jag hoppas såklart på ett plus innan dess :) 
    Åh vad tråkigt! Jag fick också ett missfall innan mitt första barn så jag vet hur det känns. Förstår din längtan, hoppas att vi båda plussar det skulle vara så kul! :)
  • MaddeBreli
    Leopard91 skrev 2022-03-18 11:44:47 följande:
    Jag kunde inte heller hålla mig längre.. överlycklig. 
    Grattis!! 
  • Mjarå
    Leopard91 skrev 2022-03-18 11:44:47 följande:
    Jag kunde inte heller hålla mig längre.. överlycklig. 
    Stort grattis!
  • Fyrklöverns

Så underbart! Grattis ni som plussat! <3

En annan funderar, fick diarré från ingenstans igår, känner mig inte sjuk och ingen smärta i magen eller illamående, har inte ätit något konstigt. Hade också mensvärk på kvällen. Det var typ 5-6 dagar efter äl. Någon som haft så när ägget fäste eller känner igen något? Man greppar efter allt hopp så klart haha!

• Cinapuffen
    Fyrklöverns skrev 2022-03-18 14:14:50 följande:

Så underbart! Grattis ni som plussat! <3

En annan funderar, fick diarré från ingenstans igår, känner mig inte sjuk och ingen smärta i magen eller illamående, har inte ätit något konstigt. Hade också mensvärk på kvällen. Det var typ 5-6 dagar efter äl. Någon som haft så när ägget fäste eller känner igen något? Man greppar efter allt hopp så klart haha!

Jag hade så men tillsammans med en sjuk smärta i magen som höll i sig ungefär 15 minuter. Efter det fick jag stickningar i livmodern och mer ömma bröst. Tyvärr var det en kemisk graviditet för mig. Men vet inte om det har något med saken att göra. 
  • Fyrklöverns
    Cinapuffen skrev 2022-03-18 14:20:40 följande:
    Jag hade så men tillsammans med en sjuk smärta i magen som höll i sig ungefär 15 minuter. Efter det fick jag stickningar i livmodern och mer ömma bröst. Tyvärr var det en kemisk graviditet för mig. Men vet inte om det har något med saken att göra. 
    Intressant.. Tack för att du delar med dig.
    Jag har också fått ömma bröst efter det och livmodern gör sig påmind idag också, inte lika mycket som igårkväll dock. Får hålla fast vid hoppet och om inget annat var det iaf nåt nytt som hände denna månaden hehe.
Svar på tråden BIM mars 2022