• Leopard91

BIM mars 2022

Hello, 
    Nu är det även min tur att hoppa över från februaritråden. 

andra försöket nu på 2an..
    Jag misstänker att jag fått MA då jag fick två positiva tester Och sedan flera negativa efter ett par dagar. Jag tog ut min spiral 10 jan så bag Hann aldrig få mens men tog ägglossningstester. Bim är 15 eller 16 mars. 

• Leopard91
    PelloBello skrev 2022-02-17 09:12:58 följande:
    Har du inte fått någon blödning efter dina tester? 

Jag fick positiva tester och sedan negativa förra månaden. Fick sen mens. Kemisk graviditet troligen. 
    Jo ursäkta mig.. jag skrev jättekonstigt.. jag menar ju innan jag blev gravid nu.. Jag fick blödningen igår.. äcklig information men det var klumpigt blod så jag blev då än mer säker på Förskjutet missfall.. Men nya tag vid nästa ägglossning. Har köpt på mig galet mycket ägglossningstester så jag ska kunna ta många för att inte missa.. 
  • Leopard91
    PelloBello skrev 2022-02-17 11:15:45 följande:

Leopard. Ja okej. Tidigt missfall kanske. Vid MA kommer det ju inte ut utan behöver hjälp med att stötas ut. 
    Beklagar oavsett. Fick ett MA I vecka 13 för några månader sen. 
    Hoppas på tur för oss alla här den här månaden {#emotions_dlg.flower}

Jag har jättedålig koll.. det var min Bm Som sa att det var MA för att blödningen inte kom direkt utan två veckor senare.. men jag vet inte..
    Ja, jag hoppas också innerligt på att alla får plus. ????
  • Leopard91

Hej, 

vill ni hjälpa mig lite.. jag har gjort ägglossningstester och fick positivt utslag för ägglossning 1 mars.. Vi hade sex både den 27 och den 1:e.. sen har jag fortsatt ta ägglossningstester bara för att vara helt säker på att det var då.. då jag bara varit fri från spiral sedan 10 Jan. 
    nu till min fråga.. jag har nu i 3 dagar fått positiva ägglossningstester igen.. nu än mer positiva.. har någon upplevt likadant? 

se bild nedan.. 

• Leopard91

Är det någon som fått såhär starkt positiva ägglossningstest fyra dagar i rad? 
  • Leopard91
    flisan1989 skrev 2022-03-08 15:11:15 följande:

Så tänkte välkomna er in i min tankeverkstad och kanske är det någon som varit gravid tidigare som haft nidblödning?

min Cykel kan variera mellan 27-31 dagar ca. Förra månaden hade jag 31 dagars cykel och efter det  med positivt ägglossningstest  på dag 12. Låg då och dag 13. Idag, cykeldag 26 fick jag en liten blödning på morgonen. Rätt ljusrött/rosa och sen ingenting efter. Däremot lite mensvärk. Kan det vara så att det är en nidblödning eller greppar jag bara efter halmstrån nu? medveten om att det visar sig säkert senare idag om det är mens men tänkte att jag behöver ventilera lite innan. man hoppas ju in i det sista..

När jag var gravid med min dotter så fick jag en blödning, kommer inte ihåg helt när Men tror det var nära Bim. 
  • Leopard91

Ni som har fått plus, hur var er kropp innan? Hade ni molvärk? Ägglossningsliknande flytningar? Trötthet? 
    hur visste ni? 

• Leopard91
    Cinapuffen skrev 2022-03-11 10:04:43 följande:

Vet ni tjejer, jag tog gravtest imorse, testlagret och RFSU. Såg ett väldigt svagt streck på testlagret och inget på RFSU. Så chansade och tog ett CB digital early. BIM -1 idag och det stod gravid!!! Skrattande Hjärta Plus Jag och sambon tittade tillsammans och han blev så lycklig! Det blir hans första barn. Bifogar bilder på testen.

Åh, grattis <3
  • Leopard91

Bim idag men ingen mens i sikte inte heller ett positivt graviditetstest..
    Hoppet är inte borta förens mensen har kommit.. hur går det för er andra? 

• Leopard91
    norrpigan skrev 2022-03-17 13:50:35 följande:

Här är också en som håller på bli tokig! Sa till mig själv att nu testat jag en sista gång, sen blir det inge mer än på lördag. Men såklart såg jag ju ett streck, så starka streck på stickorna har jag inte fått Drömmer Så nu är jag ännu mer förvirrad och fundersam. Haha! Skymtar ni nått? Visar ett oredigerat högst upp och en redigerad under.

Jag tycker mig se ett svagt streck, fick typ lika svagt när jag var gravid med min dotter. ta ett digitalt på lördag <3
Svar på tråden BIM mars 2022