• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Emmfri90
    Fyrklöverns skrev 2022-03-18 17:16:16 följande:
    Intressant.. Tack för att du delar med dig.
    Jag har också fått ömma bröst efter det och livmodern gör sig påmind idag också, inte lika mycket som igårkväll dock. Får hålla fast vid hoppet och om inget annat var det iaf nåt nytt som hände denna månaden hehe.
    Jag har typ känt liknande dig idag, fick också en lösare mage och har känt som en mensvärk idag haha + haft så ömma bröst sen äl. Är på äl+7 idag :) 
  • Fyrklöverns
    Emmfri90 skrev 2022-03-18 17:33:21 följande:
    Jag har typ känt liknande dig idag, fick också en lösare mage och har känt som en mensvärk idag haha + haft så ömma bröst sen äl. Är på äl+7 idag :) 
    Så spännande, tänk så kan det vara något :) hoppas det blir + för oss <3 
  • Emmfri90
    Fyrklöverns skrev 2022-03-18 17:35:44 följande:
    Så spännande, tänk så kan det vara något :) hoppas det blir + för oss <3 
    Jaa håller tummarna för oss :) <3
  • Claudialuu

Kunde inte ignorera alla symptom längre. Dag 8 tog första testet, tyckte mig se något på testet men på tok för svagt för att finnas. Dag 9 kom strecket. Överlycklig! Ska iväg och köpa ett digitalt idag å sen självklart berätta för mannen! 

• Aducia
    Claudialuu skrev 2022-03-19 04:41:19 följande:

Kunde inte ignorera alla symptom längre. Dag 8 tog första testet, tyckte mig se något på testet men på tok för svagt för att finnas. Dag 9 kom strecket. Överlycklig! Ska iväg och köpa ett digitalt idag å sen självklart berätta för mannen! 

Grattis ??
    BF 8/10 - 2020 ? N 30/1 - 2019 ? MF 6/4 2017 - Vecka 7 (6+4)
  • Irre91

Stort grattis!!! Vilka symptomenr hade du om man får fråga!! Jag har bim om 3 dagar 

• Elliot1
    Fyrklöverns skrev 2022-03-18 14:14:50 följande:

Så underbart! Grattis ni som plussat! <3

En annan funderar, fick diarré från ingenstans igår, känner mig inte sjuk och ingen smärta i magen eller illamående, har inte ätit något konstigt. Hade också mensvärk på kvällen. Det var typ 5-6 dagar efter äl. Någon som haft så när ägget fäste eller känner igen något? Man greppar efter allt hopp så klart haha!

Jag har faktiskt haft så också denna månad. Har inte varit aktiv i denna tråd men läst, nu måste jag ju dock svara :) 

Jag fick en extremt uppblåst mage och diarre 4 dagar efter ÄL. Det var en vecka sen. Sen dess har jag varit uppblåst i princip varje dag och gått runt med en mage stor som en ballong. Speciellt på kvällarna, då blir det kaos. Det är försök till vårt andra barn men vår första föddes 2018 så jag minns inte hur jag kände innan det plusset. 

Har lite ont i brösten men det får jag även om jag ska ha mens. Däremot har jag en typ av annorlunda känsla i kroppen, om det är inbillning eller ej återstår att se. Men någonting känns annorlunda. 

BIM på onsdag? :) 

• Stinajohannas

Är det någon som har vart extra kissnödig så tidigt i graviditeten?innan man ens har plussat? Jag har 8 dagar kvar till mens och har i 2,3 dagar känt att jag får akut bråttom och kissa nästan svårt att hålla mig och knipa? och när jag väl kissar är de inte så mycket ändå ? Annars när man vart akut kissnödig så är de ju lixom en flod haha. Någon som känner igen ?? 

• Gurre94

Jag la ut i onsdags morse att ja fick en glad gubbe på mitt ägglossningstest, visst är det inom dom 48h efter det som ägglossningen ?ska? äga rum? I morse nämligen så hade min temp gått upp från 36.13 igår till 36.38 vilket borde vara tecken på att den har vart, men i förmiddags/lunch förut så hade jag fortfarande äggviteflytningar och när jag reste mig från toan så hugg det till så in i Norden i höger äggstock så kunde knappt resa mig? Det gick över efter typ några minuter men blir i och med de fundersam på om det är ägglossning eller att något redan fäst??! Vi låg måndag,tisdag och torsdag. min kille skojja och sa att det var nog ?barnet? och kan nu inte låta bli att hoppas lite även fast det är för tidigt?Oskyldig Så lång väntan tills BIMFlört

• Loppster

Bim+13 idag. bim på måndag men tänker att jag väntar till tis eller onsdag att testa mig. Jag kännt mig Rätt säkert på att det faktiskt blev något denna månaden då jag haft väldigt mycket symtom som jag hade förra graviditeten denna veckan men idag är illamående, molvärk, ryggvärk mm borta Så nu är Jag osäker på om jag är det ändå.haha alltså denna väntan gör mig galen haha 

tempen Är fortfarande Hög med 0,5 över normal temperatur. Minns dock inte när den brukar börja sjunka inför mens.

Svar på tråden BIM mars 2022