Inlägg från: Fyrklöverns |Visa alla inlägg
  • Fyrklöverns

BIM mars 2022

PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet)  PLUSSAT
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    10/3 evelinagra1 (14e försöket,1a barnet)
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)

10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    10/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    12/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    14/3 LLucille (1:a försöket, 3:e barnet)
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
    15/3 Sophiee92 (6:e försöket, första barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    16/3 Fyran4 (13:e försöket, fjärde barnet)
    16-17/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    24/3 Fyrklöverns (10:de försöket, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet) 
    31/3 Gurre94 (2a försöker, 1a barnet)
  • Fyrklöverns

Hej tjejer! Hoppar in jag med, tappat snart räkningen vilket försök man är på haha! Hoppas det blir många många plus nu :) <3

• Fyrklöverns

Men gud vad många som plussar, stort grattis till er alla! <3
    Jag har precis passerat ägglossning och den lååååånga väntan börjar nu.. Hatar att vara i slutet av månaden i BIM tråden, det händer så mycket under tiden man ens får ägglossning haha! Återigen grattis till er fina tjejer som fått sina plus och lycka till till oss andra som väntar :)

• Fyrklöverns
    Emzor1 skrev 2022-03-13 22:08:32 följande:

Stort grattis till alla som testat positivt!!! Hjärta

Jag förväntade mig min mens igår alt. Idag men den lyser med sin frånvaro.. vi tog ett RFSU testa tidigt igår men det var så blankt som det kan bli.. 

När jag var ute med hunden idag trodde jag att jag fick mens då jag kände hur det blev blött (ursäkta för tmi), men det var bara väldigt rika flytningar vilket jag inte är van vid. När jag och min man satt i bilen förut bröt jag ut i tårar och storgrät i 1h helt utan anledning. 

Men testerna visar ju negativt, är jag skengravid? Har någon annan erfarenhet av det?

Just nu vill jag bara att mensen ska komma så att man kan börja om på nytt, testerna ljuger ju inte..

Vad frustrerande det måste vara, men hoppet är verkligen inte ute bara för att du testat negativt idag. Testa imorgon igen med annat märke eller om två dagar ifall du lyckas hålla dig. Håller tummarna! <3
  • Fyrklöverns
    Aducia skrev 2022-03-17 10:11:18 följande:

Känner mig mer som att jag är skengravid nu ???? 
    Jag blir nästan lite galen när man känner efter haha!

Äl+6-7

Kände ju lika tidigt med mina tidigare barn men då var det faktiskt lite tydligare, eller med nr 2 var det tydligare än nu 

Haha ja man blir ju lite tokig man känner efter! Kul att du kunde känna dina andra graviditeter så tidigt :) 
    Jag är på äl+5 och som vanligt googlar man om när ägget fäster och om någon känt detta haha! Tyckte jag hade som mensvärk imorse och tempen hade också skjutit ett större steg uppåt så då börjar man överanalysera direkt xD
  • Fyrklöverns

Så underbart! Grattis ni som plussat! <3

En annan funderar, fick diarré från ingenstans igår, känner mig inte sjuk och ingen smärta i magen eller illamående, har inte ätit något konstigt. Hade också mensvärk på kvällen. Det var typ 5-6 dagar efter äl. Någon som haft så när ägget fäste eller känner igen något? Man greppar efter allt hopp så klart haha!

• Fyrklöverns
    Cinapuffen skrev 2022-03-18 14:20:40 följande:
    Jag hade så men tillsammans med en sjuk smärta i magen som höll i sig ungefär 15 minuter. Efter det fick jag stickningar i livmodern och mer ömma bröst. Tyvärr var det en kemisk graviditet för mig. Men vet inte om det har något med saken att göra. 
    Intressant.. Tack för att du delar med dig.
    Jag har också fått ömma bröst efter det och livmodern gör sig påmind idag också, inte lika mycket som igårkväll dock. Får hålla fast vid hoppet och om inget annat var det iaf nåt nytt som hände denna månaden hehe.
  • Fyrklöverns
    Emmfri90 skrev 2022-03-18 17:33:21 följande:
    Jag har typ känt liknande dig idag, fick också en lösare mage och har känt som en mensvärk idag haha + haft så ömma bröst sen äl. Är på äl+7 idag :) 
    Så spännande, tänk så kan det vara något :) hoppas det blir + för oss <3 
  • Fyrklöverns
    Elliot1 skrev 2022-03-19 10:41:15 följande:

Jag har faktiskt haft så också denna månad. Har inte varit aktiv i denna tråd men läst, nu måste jag ju dock svara :) 

Jag fick en extremt uppblåst mage och diarre 4 dagar efter ÄL. Det var en vecka sen. Sen dess har jag varit uppblåst i princip varje dag och gått runt med en mage stor som en ballong. Speciellt på kvällarna, då blir det kaos. Det är försök till vårt andra barn men vår första föddes 2018 så jag minns inte hur jag kände innan det plusset. 

Har lite ont i brösten men det får jag även om jag ska ha mens. Däremot har jag en typ av annorlunda känsla i kroppen, om det är inbillning eller ej återstår att se. Men någonting känns annorlunda. 

BIM på onsdag? :) 

Vad intressant :) Tänk så är det nåt gå g denna gången :) Jag är nu förstoppad istället, har inte kunnat gå sedan diarrén haha.
    Jag har lite mer ont i brösten nu, lite annorlunda känsla än vanligt. Har dock inte haft ömma bröst på flera månader innan mens så kanske inte känner igen det riktigt. 

Jag har BIM på lördag 26/3 :) när har du?
    Tempen gick ner lite idag så får se om den studsar upp imorgon då kanske jag ska testa för skojs skull. Gillar inte att testa på veckodagarna sen så. Ifall det skulle vara nåt vill man inte dela med sig det när man har bråttom till jobbet hahah..

• Fyrklöverns
    Gurre94 skrev 2022-03-19 14:37:05 följande:

Jag la ut i onsdags morse att ja fick en glad gubbe på mitt ägglossningstest, visst är det inom dom 48h efter det som ägglossningen ?ska? äga rum? I morse nämligen så hade min temp gått upp från 36.13 igår till 36.38 vilket borde vara tecken på att den har vart, men i förmiddags/lunch förut så hade jag fortfarande äggviteflytningar och när jag reste mig från toan så hugg det till så in i Norden i höger äggstock så kunde knappt resa mig? Det gick över efter typ några minuter men blir i och med de fundersam på om det är ägglossning eller att något redan fäst??! Vi låg måndag,tisdag och torsdag. min kille skojja och sa att det var nog ?barnet? och kan nu inte låta bli att hoppas lite även fast det är för tidigt?Oskyldig Så lång väntan tills BIMFlört

Det låter som att du ägglossat igår. Ibland känner man smärta efter att ägget släppt, det är nåt med att det kan uppstå en liten blödning efter att blåsan spruckit som kan kännas. Usch den långa väntan är inte nådig haha. Jag är inne på en vecka bara och tiden går bara långsammare och långsammare. 
Svar på tråden BIM mars 2022