• Gurre94

BIM mars 2022

Hoppar in här! 
    1/3 PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Gurre94 (1:a försöket, 1:a barnet)

2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet) 
    6/3 evelinagra1 ( 14e försöket 1a barnet )
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet)

• Gurre94

Jag är på äl+7 och är sååå otålig.. denna väntan?! mått jättekonstigt under helgen och igår med lätt illamående och molande i höger äggstock/mitten, supertrött men idag känner jag ingenting typ??? Det är tortyr stt gå och väntaRynkar på näsan

• Gurre94

Kan man må illa så tidigt som äl+8? Inatt när jag vaknade så mådde ja så himla illa men lyckades somna om, sen i morse eftr frukost så vart det inget, sen nu innan lunch så höll jag på att spy inne på apoteket?! Så jäkla trött med sen speciellt i måndags. Kaaan vara så att min ägglossning var 1-3 dagar tidigare men det var NC appen som efter ett tag flyttade min ägglossning från 12/2 till 15/2. Har också en sån konstig känsla i höger sida (äggstocken?) ut mot ljumsken som jag haft sen i helgen? känns lite som om att nån står på mig elelr trycker en hand liksom. köpte ialla fall ett tidigt test ja ska ta imorgon.. så nervös ????

• Gurre94

Dom ett tidigt test i morse och det visade negativt.. hoppas att det fortfarande var för tidigt att testa.. tror egentligen det är från imorgon jag borde kunnat testa med ett sånt gravtest som man kan ta 5 dagar innan bim. men inte mått illa idag än alls så kanske bara vart inbillande Rynkar på näsan Får vänta tills mensen blir sen istället .

• Gurre94

Vet inte hur man citerar men Laktrisens: jag har bim på onsdag och jag har märkt lite konstigt i mina bröst sista dagarna, fick tex ta ut min bröstpicering i förrgår kväll för fick panik då min nippel höll på att sprängas?? sen när jag vaknade dagen efter så tyckte min kille att mina bröst såg större ut än vanligt Cool Sen har jag märkt att jag mått så illa när jag kört crossfit bådå imorse och igår, grät massa till en film och började gråta över massa igår så vet inte om det är pms eller något annat?? brukar inte känna av så mkt av något innan mens så det här är nytt för mig! Tog dock ett negativt test i torsdags men det var väl egentligen väldigt tidigt att ta så har lite förhoppningar ändåGlad

• Gurre94

Uppdaterar listan då mensen kom igår.. men hoppas den inte dyker upp nu siste mars iställetGlad

PelloBello (5e försöket efter sent missfall, 3e barnet)
    1/3 Grodan90 (1:a försöket, 3:e barnet) 
    2/3 Etaj (7:e försöket 2:a gemensamma barnet fyra stora sen innan) 
    3-5/3 kiiwii (5:e försöket 3:e barnet)
    5/3 MAKL (19e försöket 1a barnet)
    5/3 kanelkringla (4:e försöket första barnet)
    5/3 Laktrisens ( 2a försöket 2a barnet )
    5/3 Chilins (4e försöketefter utomkvedshavandeskap, 1a barnet)  PLUSSAT
    6/3 Nathalie85 (barn nr 5 med ny man, 4 sen innan, mf nobember) 
    7/3 sockerbulle1 (2a försöket efter utomkveds, första barnet)
    7/3 Sofiaa90 (8e försöket, 2a barnet)
    7/3 Fagelfri 33år (6e försöket,2a barnet men ny man)
    7-8/3 LillaGry (8e försöket, 2a barnet)
    8-10/3 MissEA85 (1a försöket 1a barnet)
    8-9/3 MariaNathalie ( 4:e försöket 3:e barnet) 
    10/3 evelinagra1 (14e försöket,1a barnet)

10/3 Annemarit 123 (5:e försöket, andra barnet)
    10/3 Holy93 (fjärde försöket andra barnet)
    10/3 flisan89 (2a försöket första barnet)
    10/3 butembobaby (3e försöket andra barnet)
    10/3 Pico (6:e försöket efter MA, 1 barnet)
    12/3 rebeckae ( 1a försöket 1a barnet )
    12/3 My871 (3e försöket efter MA, 4e barnet)
    12/3 pepsin (1a försöker efter MF, 2a barnet) 
    12/3 Cinapuffen ( 1a försöket 3e barnet )
    14/3 LLucille (1:a försöket, 3:e barnet)
    14/3 tovikan (4:e försöket, andra barnet)
     16/3 Melsson (6:e försöket, första barnet)
    19/3 Sophiee92 (6:e försöket, första barnet)
    22/3 Loppster (2 försöket efter missfall, första barnet)
    26/3 Sarah90 (4:e försöket, andra barnet) 
    31/3 Gurre94 (2a försöker, 1a barnet)
  • Gurre94

På tal om sen ägglossning och NC, jag verkar ha ägglossning mellan dag 19-23, cykeln har blivit lite långre sista månaderna, ca 31- 33 dagar, är det också ?för? sent för att ägget ska hinna fästa?? Aldrig ens tänkt att det kan vara det som förstörGråter

• Gurre94

Grattis ni som plussatHjärta 
    jag själv väntar in på ägglossningen och har precis fått blinkand smilie på digitala test, nån här som kör samma eller vet ungefär hur lång tid det ?brukar? ta innan/ om man får den inte blinkande?Glad

• Gurre94

Fick äntligen en bekräftelse på ägglossning imorse, har annars bara gött utefter NC och enligt den så ska jag ha ägglossning på fredag så stämmer ju rätt bra! Har dock inga känningar denna gången, brukar ha ont i äggstocken vid ägglossning annars? hade liiiite äggviteflytning igår men inget idag. Men visst är det väl inom dygnet nu som ägget släpps?? vi låg sent igårkväll och tänker väl att vi får göra ikväll igen då? Igår körde vi dock med glidmedel vilket vissa säger inte är bra egentligen.. men den vi använder står de inget om att den är dålig för spermierna? Alla säger så olika Obestämd
  • Gurre94

Jag la ut i onsdags morse att ja fick en glad gubbe på mitt ägglossningstest, visst är det inom dom 48h efter det som ägglossningen ?ska? äga rum? I morse nämligen så hade min temp gått upp från 36.13 igår till 36.38 vilket borde vara tecken på att den har vart, men i förmiddags/lunch förut så hade jag fortfarande äggviteflytningar och när jag reste mig från toan så hugg det till så in i Norden i höger äggstock så kunde knappt resa mig? Det gick över efter typ några minuter men blir i och med de fundersam på om det är ägglossning eller att något redan fäst??! Vi låg måndag,tisdag och torsdag. min kille skojja och sa att det var nog ?barnet? och kan nu inte låta bli att hoppas lite även fast det är för tidigt?Oskyldig Så lång väntan tills BIMFlört

• Gurre94

Också kvar, dock osäker på om bim blir 31mars eller 1 april.. är på ÄL+4 idag 

Svar på tråden BIM mars 2022