• Idaj0

BIM mars 2022

Hej! jag vill gärna haka på tråden, jag Är 32 år, har 2 st barn sedan innan som är 10 och 12 år. Har länge trott att vi var nöjda men en längtan har krupit fram sista året. Bestämde oss att börja försöka i januari vilket vi gjorde, blev gravid direkt men slutade tyvärr i missfall för 2 veckor sedan. Väntar nu in äl och hoppas att det blir bim i mars. 

• Idaj0

Hej! Jag är helt ny på familjeliv och undrar jag lägger till mig på listan? Glad Jag har bim 27/3 Kyss

• Idaj0

Jag har haft symptom på ägglossning från i fredags till igår, började med ökade slemmiga flytningar och ändå till igår var jag öm över äggstockarna, då jag inte testat för ägglossning så får tiden utvisa när bim blir. Vi har iallafall haft stora möjligheter att få till det eftersom vi varit på semester hela veckan. Hoppas det tar sig då jag jobbar kväll hela veckan nästa månad när jag har ägglossning, då syns vi inte alls  den veckan Obestämd

• Idaj0
    Jag är ganska säker på att det har tagit sig, känns Otroligt att vi har lika lätt att bli gravida nu 11 år senare än dottern 
    Skrattande. Jag kände sist också att lixom ägglossningsvärken inte försvinner utan stannar kvar. Då var jag gravid men det slutade tyvärr med missfall v7. Men det blir inget test förrens mensen är sen så det är på lördag Skrattande så spännande 
  • Idaj0
    KräksFörra veckan var jag helt säker på att det tagit sig, nu har jag inte ett symtom kvar Obestämd. Inga symtom på mens heller visserligen men men. Är sugen på att testa men har bim tidigast måndag men kan likväl vara bortåt torsdag då jag inte är säker på när jag hade äl. Så dryg väntan 
  • Idaj0

Tog ett clearblue testa ultratidigt idag, negativt så antar att det är kört för denna månaden. Har troligtvis bim måndag så borde ju visat positivt idag om det varit så. Lite deppigt men men. 

Svar på tråden BIM mars 2022