• Fridacat

BIM mars 2022

Hej! Jag är helt ny här, men läst denna tråd ett tag pga jag och sambon försökt bli med barn. Fick en smärre chock för en timme sen, och tänkte höra med er experter vad ni tycker om detta test? Har BIM om 4 dagar, och testet är taget med RFSU testa tidigt.

• Fridacat

Tack snälla ni! Har så extremt dåligt tålamod så köpte clearblue digitala testa tidigt, och tog ett under dagen. Det var positivt! Skönt att få det bekräftat. Lycka till alla och hoppas på många plus i tråden<3!

• Fridacat
    norrpigan skrev 2022-03-17 13:50:35 följande:

Här är också en som håller på bli tokig! Sa till mig själv att nu testat jag en sista gång, sen blir det inge mer än på lördag. Men såklart såg jag ju ett streck, så starka streck på stickorna har jag inte fått Drömmer Så nu är jag ännu mer förvirrad och fundersam. Haha! Skymtar ni nått? Visar ett oredigerat högst upp och en redigerad under.

Ser också ett svagt streck, typ så såg ju mitt ut när jag testa i lördags, testade med digitalt några timmar senare och det var positivt. Hoppas det blir positivt på lördag????????????
  • Fridacat
    norrpigan skrev 2022-03-18 07:23:01 följande:

Tror ni att jag kunde hålla mig tills imorgon? Skäms knappast, haha!
    Men nu är det ingen tvekan längre. Fick mig ett fint plus som jag inte alls tvekar över Hjärta Så suuuuper suuuuper svaga test kan vara ett plus, hihi. 

Grattis!!! Så kul!!{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden BIM mars 2022