• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Elliot1
    Brallans skrev 2022-03-23 21:41:01 följande:

trist, jag räknar med att mitt också skulle vara negativt men jag håller med om att det är sjukt surt att den ska börja jäklas nu.. nästa månad du är det ett plus :) 

Ja, så fort mensen är över brukar man ju känna sig lite mer taggad igen inför nästa månad :) Så det är bara gå vidare helt enkelt! 

Men så länge du inte testat negativt så lever ju hoppet!

• Butembobaby
    Loppster skrev 2022-03-23 18:55:31 följande:

köpte Ett test påväg Hem. Magkänslan stämde.  // Hjärta

Stort grattis! Har hängt kvar i tråden för att se hur det skulle gå för dig Hjärta  lycka till med allt nu! 
  • Loppster
    Butembobaby skrev 2022-03-23 22:31:40 följande:
    Stort grattis! Har hängt kvar i tråden för att se hur det skulle gå för dig Hjärta  lycka till med allt nu! 
    Åh! Tack så mycket Hjärta Jag har tänkt på dig så många gånger. Såg att ditt frö inte ville stanna denna gången heller. Hoppas det blir tredje gången gillt för er. 
  • Fyrklöverns
    Loppster skrev 2022-03-23 18:55:31 följande:

köpte Ett test påväg Hem. Magkänslan stämde.  // Hjärta

Stort grattis! Vad härligt att se! :D <3
  • Fyrklöverns
    Elliot1 skrev 2022-03-23 21:19:01 följande:
    Jag tog ett till test nu som var negativt så nu kan jag definitivt avfärda en graviditet. Bara så jäkla sur över att mensen ska strula nu helt plötsligt? :( 

Shit vad trist! <3 Läste ditt förra inlägg också om blödningen :( Jobbigt när mensen börjar bete sig onormalt, ibland känns den som ett hån. Jag hade en månad då jag hade spottings innan mensen som jag aldrig har annars och var säker på att det tagit sig, men icke, den bara jäklades. 
    När mensen kommer tidigare för mig så brukar jag i varje fall vara glad över att nästa chans kommer lite tidigare den gången, alltid nåt, trots att det är sjukt tufft för varje månad. 
    Hur lång tid tog det för ert första barn?

Mitt bröst gör mindre ont nu och jag känner mig bara PMSig som vanligt så jag tror mensen är på väg. Hade nu önskat en tidig mens innan helgen för att stöka undan det och gå vidare till nästa månad.

• Brallans
    Elliot1 skrev 2022-03-23 22:24:49 följande:

Ja, så fort mensen är över brukar man ju känna sig lite mer taggad igen inför nästa månad :) Så det är bara gå vidare helt enkelt! 

Men så länge du inte testat negativt så lever ju hoppet!

Har ni försökt länge? 

Ja såklart men känns nästan lite onödigt att testa, men fortsätter tempen upp så testar jag på söndag :)

• Elliot1
    Fyrklöverns skrev 2022-03-23 23:07:58 följande:

Shit vad trist! <3 Läste ditt förra inlägg också om blödningen :( Jobbigt när mensen börjar bete sig onormalt, ibland känns den som ett hån. Jag hade en månad då jag hade spottings innan mensen som jag aldrig har annars och var säker på att det tagit sig, men icke, den bara jäklades. 
    När mensen kommer tidigare för mig så brukar jag i varje fall vara glad över att nästa chans kommer lite tidigare den gången, alltid nåt, trots att det är sjukt tufft för varje månad. 
    Hur lång tid tog det för ert första barn?

Mitt bröst gör mindre ont nu och jag känner mig bara PMSig som vanligt så jag tror mensen är på väg. Hade nu önskat en tidig mens innan helgen för att stöka undan det och gå vidare till nästa månad.

Ja, blev så snopen! Känner mig fortfarande lite låg och besviken, jag brukar inte bli riktigt såhär ledsen när mensen kommer. Men nu när den kom tidigt så blev jag så sjuk förvånad. Har även lite ömma bröst fortfarande så då har jag ju istället googlat igenom hela internet om genombrottsblödningar osv. Men nu är det verkligen bekräftat att jag inte är gravid så det är bara gå vidare :) 

Trist att du känner dig PMSig. Men ge inte upp än, så länge mensen lyser med sin frånvaro så vet man ju inte! 

Vårat första tog totalt 12 eller 13 försök (ungefär) inklusive ett missfall i vecka 7. Har en känsla av att det kommer gå fortare denna gång men samtidigt ska man ju inte vara kaxig.. 

Sen är jag så galet kluven till det här med BF kring julafton, kan inte hjälpa att det känns så sjukt tråkigt. Men vi kommer köra på i april ändå, dels för att man absolut inte ska ta för givet att det ens blir barn och dels för att vi redan
    väntat lite längre än vi egentligen ville med att försöka få syskon, så vill inte att vår första ska hinna blir alltför stor.. 

• Elliot1
    Brallans skrev 2022-03-24 08:01:24 följande:

Har ni försökt länge? 

Ja såklart men känns nästan lite onödigt att testa, men fortsätter tempen upp så testar jag på söndag :)

Nej, detta var bara tredje försöket. Första barnet tog över ett år inklusive ett missfall. Men har en känsla att det kommer gå lite fortare denna gång, men man vet ju aldrig. 

Ni då? 

Håller tummarna! :) 

• Idaj0
    KräksFörra veckan var jag helt säker på att det tagit sig, nu har jag inte ett symtom kvar Obestämd. Inga symtom på mens heller visserligen men men. Är sugen på att testa men har bim tidigast måndag men kan likväl vara bortåt torsdag då jag inte är säker på när jag hade äl. Så dryg väntan 
Svar på tråden BIM mars 2022