• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Cinapuffen
    Fagelfri skrev 2022-03-06 08:57:08 följande:
    Men eller hur en skugga som är så sjukt svag. Och what!? Finns det digitala testa tidigt!?
    Jajemen! 
  • Loppster

Ni som tar tempen. Hur mycket ska den stiga vid ägglossning? Imorse hade min temp stigit 0,2 men tänker kanske att min ägglossning är idag och att tempen kommer ha stigit ännu Mer imorgon? 

• MommyA

Bim-3 idag och negativt test. Är väl kört denna gången med. Förstår inte vad det är för fel Rynkar på näsan

• Fagelfri
    MommyA skrev 2022-03-06 09:30:19 följande:

Bim-3 idag och negativt test. Är väl kört denna gången med. Förstår inte vad det är för fel Rynkar på näsan

Känner som du, man blir ju så ledsen. Och nu fick jag förhoppningar över en dum skugga som säkert inte betydde någonting blää. Men nån gång blir det vår tid! Hur länge har ni försökt?
  • Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-06 06:35:31 följande:

Butembobaby - fick till ett litet test idag trots allt, men det var ju negativt såklart såhär ÄL+9, lever på hoppet kring att du aldrig plussat före ÄL+10  // Tungan ute sen har jag billiga tester som jag inte vet om man kan lita på heller men det är i alla fall roligt att ha något att göra i denna väntan haha

Tempen sköt i höjden idag, vet inte om jag gjort något fel Förvånad NC kanske utesluter den helt.. får se vad som händer..

Skönt att du kunde få till ett test Glad

Jag testade negativt idag också. Försöker att tänka att om jag är gravid så kommer ju plusset snart iaf, och annars blir det nästa cykel kanske. 

Vet inte, men känner mig mer avslappnad denhär gången än de föregående försöken. Men det kanske svänger tillbaka om mensen kommer 
  • flisan1989
    Fagelfri skrev 2022-03-06 08:36:50 följande:

Skulle önska lite hjälp, är mer brydd nu än nånsin :/

så: testade ett testa tidigt idag. 10 dagar efter ÄL, mens på onsdag. Kan dock vara en till två dagar senare pga oregelbunden cykel.

läste testet efter rekommenderade 3 minuter. Ser ingenting. En halv minut senare ska jag slänga det och ser då en SVAG skugga som inte var där förr. Det är absolut inte ett positivt resultat för det var så svagt att det inte gick att fånga på kameran. Ibland syntes det på skärmen men så fokuserade den och då försvann strecket. Detta var såklart med god marginal inom de 10 min som är maxgräns för avläsning.

är det ett sånt spökstreck man hör om? KAN det vara för låga nivåer såhär nära mens? Eller ska jag tänka att det bara är ett späkstreck och fokusera på nästa mens?

bifogar också en bild på mitt negativa test för att ja. jag har blivit knäpp tror jag haha.där ser man då den svaga svaga skuggan?

Anar också en skugga! Men ja kanske ett digitalt testa tidigt eller vänta några dagar igen? kanske Syns något redan på tisdag? SkämsJag väntar lite till mitt nästa.
  • Pico

Butembobaby - skönt att du kan hålla lugnet!! Kanske är ett gott tecken Glad

själv bröt jag ihop nyss då de bruna flytningarna fortsätter idag? känns helt hopplöst. Känns som det är något fel på mig, mensen ska inte komma förens på torsdag men ändå redan spottings Gråter

• Fagelfri

Pico: jag får spottings 5-9 dagar innan mens. Så jäkla segt och oroar mig också för att det ska betyda att något är fel men gyn menar att det inte är det :/

Svar på tråden BIM mars 2022