• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Fyran4
    Laktrisens skrev 2022-03-04 18:41:14 följande:
    Tack snälla! Uppdaterar sen hur de gick :)

Testen ser positiva ut :D  Vågar mig på ett grattis! Hoppas du får det bekräftat med digitalt imorgon! 

• Butembobaby
    Pico skrev 2022-03-04 09:18:10 följande:

Butembobaby - vi är synkade Solig frågan är när man vågar testa igen.. vill gärna testa i smyg för att kunna överraska den dag som Plus dyker upp..

Åh det låter lovande ju! Min tempkurva är en helt annan denna cykel, tidigare har tempen dippat ganska rejält typ äl+3-4 för att sen stiga lite igen innan mens. Nu har den varit tydligt hög hela tiden. Funderar på om det har varit brist på progesteron efter mitt missfall. Men jag är hoppfull och längtar till tempning varje morgon xD

Jag kommer nog testa varje dag nu, har ju köpt ett 20pack test för jag vet med mig att jag inte kan låta bli Drömmer

Har svårt att tempa just nu tyvärr då jag inte får så regelbunden sömn när dottern och jag är sjuka. Hoppas att det lägger sig snart så man kan komma in i det igen. 
  • Kiiwii
    Laktrisens skrev 2022-03-04 14:47:08 följande:
    Nya tester idag..
    Iiiih, ser ju onekligen positivt Drömmer
  • Butembobaby

Jag är på ÄL +8 idag, och testade negativt nu på morgonen. Är inte så oroad ännu iaf då jag kunde tempa i morse och det såg bra ut. Jag har heller aldrig plussat innan ÄL +10 tidigare. 

Mina symptom just nu: mycket flytningar, illamående(antagligen magsjuka), små stickande dragande smärtor i livmodern, trött, Humörsvängningar. 

Svar på tråden BIM mars 2022