• evelinagra1

BIM mars 2022

Hittade ingen mars tråd så tror inte det finns någon än så tänkte att jag startar en

detta blir vårat 14e försök tror jag har tappat räkningen haha.. vi har gjort en utredning och de har inte hittat något ?fel? på någon av oss så nu står vi i kö för vidare utredning och behandling men jag hoppas såklart att vi inte ska behöva komma dit!

Förra månaden blev ägglossningen väldigt sen så är lite osäker på BIM men om det kommer i normal tid så borde bim bli 6/3

hoppas på många fina pluss denna månaden <3

6/3 evelinagra1 (14e försöket 1a barnet )

• Svar på tråden BIM mars 2022
  • Baconpie
    Laktrisens skrev 2022-03-05 06:49:59 följande:
    Är i chock!!! 
    Wow, stort grattis! Hjärta
  • 986247391

Ni som har kort LF, när börjar ni testa? Är på ÄL+9/BIM-1 tvärnegativt igår och magkänslan säger att mensen kommer imorgon :( 

• Fagelfri

Grattis Lakritsen! 

denna månaden har jag försökt släppa hela grejen och bara se vad som händer. Men jag är sjukt pms-ig/hormonell och jag har fått väldigt känsligt luktsinne. Var på bio igår vilket var sjukt äckligt för allt luktade så starkt. Detta var ett tidigt tecken för mig i tidigare graviditet. så hoppet har tyvärr tänts :( och mina spotting som jag alltid har innan mens är tyvärr här precis som vanligt. Känner mig bara helt depp idag. Sjukt många dagar kvar till BIM (onsdag) men tar nog ett testa tidigt imorgon.

tror ni det är lönt att ta ett testa tidigt imorgon?

• MAKL

Mensen kom idag som förväntat så vi får hoppas på att försök nr 20 blir vårat gyllene försök med ett plus. Kommer inte orka vara kvar här men jag hoppas det blir många plus för er andra som hänger i den här tråden Hjärta

• flisan1989

GRATTIS LAKRITSENS! {#emotions_dlg.flower}

Här är jag på ÄL +10, BIM-6 och negativt imorse.. väldigt tidigt dock. Lär väl säkert testa hela vägen fram till BIM om jag känner mig själv rätt

• Fagelfri
    flisan1989 skrev 2022-03-05 11:30:45 följande:

GRATTIS LAKRITSENS! {#emotions_dlg.flower}

Här är jag på ÄL +10, BIM-6 och negativt imorse.. väldigt tidigt dock. Lär väl säkert testa hela vägen fram till BIM om jag känner mig själv rätt

När har du BIM? Jag är på ÄL+9 och har BIM på onsdag men tänkte testa imorgon. Pendlar mellan hopp och förtvivlan :( testar du med sådana testa tidigt då? Jag har dem liggandes i skåpet och väntar :)
  • flisan1989
    Fagelfri skrev 2022-03-05 11:47:38 följande:
    När har du BIM? Jag är på ÄL+9 och har BIM på onsdag men tänkte testa imorgon. Pendlar mellan hopp och förtvivlan :( testar du med sådana testa tidigt då? Jag har dem liggandes i skåpet och väntar :)
    BIM på torsdag så dagen efter dig! Testade med test från gravidkollen vet helt ärligt inte om det är testa tidigt men de skulle kunna upptäcka rätt tidigt.. Förstår hur du känner! Och så är man inbillningssjuk också och känner av allt! Jag tror inte vi lyckades denna månad tycker mig ha för mycket pms känningar precis som förra månaden men hoppet är ju kvar ändå..

hur många testa tidigt har du? Tänker att morgonurinen imorgon kanske är något? Jag tänker lite att det är lite skönt att få ett negativt ganska tidigt så blir man mer inställd på det och mindre besviken samtidigt som positivt överraskad om det tar sig ändå!
  • Laktrisens

Tack alla!
    önskar er andra lycka till nu.
    jag trodde inte de va möjligt bli gravid naturligt, så tror knappt på det.

hoppas de gå bra för er andra o att ni får ett plus snart! <3

Svar på tråden BIM mars 2022