Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Jag skyller inte på något. Utan säger som det är. Att man inte är sugen, inte vill, eller om det är något annat. För stressad tex. Osv.
Men du. Jag tycker du ska lägga korten på bordet och vara övertydlig med snubben. Säg som det är, du får fan SKAV i fit*an av att ha utdraget penetrerande sex. Det är inte skönt då! Dina slemhinnor är väl lite känsligare än genomsnittet kanske. Så när han då vill hålla på länge, så skavet uppstår, tappar du sexlusten och blir avtänd på att ha sex med honom. Ni kan ju köra mer av förspel, smek och onani. Så kan ni spara den penetrerande delen till slutet, och att han då inte håller tillbaka när han känner att han håller på att komma. Säg som det är, att om ni har sån sex istället kommer du bli bra mer sugen.
Underskatta inte kvinnors förmåga att skylla på mensen!
Min fru vill inte ha sex veckan innan hon ska ha mens (för då ska hon snart ha mens), hon vill ej heller under tiden hon har mens (för då har hon mens), och inte vill hon veckan efter mensen är slut heller (för då har hon nyss haft mens).
Det blir inte många dagar kvar efter det. Oftast inga alls.
Själva sex-delen är tyvärr inte speciellt skön. Så då får han gärna komma fort som jag sa. Förspel ogillar min partner. Han vill mest bara ha sex. vore såklart kul att njuta av sex men vet inte hur det ska gå till.
Själva sex-delen är tyvärr inte speciellt skön. Så då får han gärna komma fort som jag sa. Förspel ogillar min partner. Han vill mest bara ha sex. vore såklart kul att njuta av sex men vet inte hur det ska gå till.
Man ska ej ens behöva skylla då är det nått som inte står rätt till. Det ska gott o väl räcka med ett nej utan nån slags dåligt samvete eller förklaring bakom.
Ja längre förspel är bra. Vi har sällan långt förspel men de gånger vi hart det har han kommit mycket snabbare sen viket jag uppskattar
vi har långt förspel ibland, typ ett par gånger per år och då har jag fått orgasm. jag förstår inte varför du tänker att jag skulle driva med folk?
Nu händer det typ aldrig här, jag vill i stort sett alltid ha sex. Skulle jag av någon anledning inte ha lust så säger jag bara det. Är kvinna.
Ert förhållande kommer inte att hålla om ni har så olika lust.