• Anonym (Undrar)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

• Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
  • Hotelliggaren
    Anonym (Klurig man) skrev 2022-02-09 09:10:05 följande:

Sjukt jobbigt sits för honom också - kan ju inte vara kul att vara ratad så ofta. Skicka iväg honom på egna äventyr om nu sex är så himla jobbigt för dig. Eller säg att han är så stor att du klarar max en gång i månaden.

haha, en bra lösning! Finns nog många män som kan avstå sex för att de har för stor kuk! Skrikandes
  • Anonym (Undrar)

Ni säger jag ska se till att ha långa förspel? Men ska jag tvinga min partner till långa förspel? Han är inte så förtjust i just förspel 

• Anonym (Mens?)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-09 09:27:49 följande:

Ni säger jag ska se till att ha långa förspel? Men ska jag tvinga min partner till långa förspel? Han är inte så förtjust i just förspel 

Men om alternativet är inget sex alls mer än 1 gång i månaden tror jag nog han omvärderar det.
  • Underhill

Skadar väl inte att uttrycka sina önskemål. Ge och ta lite så det blir en skön upplevelse för båda/alla inblandade.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Mens?) skrev 2022-02-09 09:46:11 följande:
    Men om alternativet är inget sex alls mer än 1 gång i månaden tror jag nog han omvärderar det.
    Jag vet inte, han verkar inte ta illa upp av att jag inte vill ha sex oftare
  • Anonym (Händer inte)

Tvinga? En normal partner vill givetvis att partnern njuter. Vet han att du inte tycker om sex? Eller fejkar du också?
  • Anonym (anonym)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-09 08:58:17 följande:
    Frågan är hur lätt det är för killen att vara annat när hon verkar totalt ointresserad av att samarbeta kring sexet, visa vad hon gillar eller ta initiativ.
    Med tanke på hur unga de är får man nog ge honom att han åtm inte är klar på 1 minut utan verkar försöka variera osv. Just i detta fall visade det sig vara negativt.
    Här har ju båda lika ansvar! Känns inte som att hon heller bryr sig om hans njutning, driver på förspelet, suger o leker.... Hon bara vill att han ska bli klar....
    Lägg inte det här på killen allena
    Jag lägger inte det enbart på honom utan har också skrivit att ts måste vara ärlig mot honom. Men om han inte är ett dugg intresserad av förspel utan bara vill stoppa in den så kan han inte bry sig särskilt mycket om sin partners njutning.

Av liknande trådar som ts startat framgår det också att de inte är särskilt unga, så det går inte att skylla på det.
  • Anonym (anonym)

Om han inte vill så slutar du helt enkelt att ha sex med honom. Och om det tar slut mellan er på grund av det så kan det inte vara någon större förlust.
  • Anonym (Undrar)

Fejkar orgasm har jag bara gjort några gånger, men annars så är jag rätt tyst under sexet, han har aldrig sagt något om det? 

• Anonym (Undrar)

Självklart kan jag fråga om han vill ha längre förspel, troligtvis vill han inte det. Jag vet inte heller om jag vill ha det då jag uppskattar att sexet går fort. Jag ska ta upp att jag inte vill att han byter ställning hela tiden och att det inte gör något för mig om han får orgasm fort. 

Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?