Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Sjukt jobbigt sits för honom också - kan ju inte vara kul att vara ratad så ofta. Skicka iväg honom på egna äventyr om nu sex är så himla jobbigt för dig. Eller säg att han är så stor att du klarar max en gång i månaden.
Ni säger jag ska se till att ha långa förspel? Men ska jag tvinga min partner till långa förspel? Han är inte så förtjust i just förspel
Ni säger jag ska se till att ha långa förspel? Men ska jag tvinga min partner till långa förspel? Han är inte så förtjust i just förspel
Fejkar orgasm har jag bara gjort några gånger, men annars så är jag rätt tyst under sexet, han har aldrig sagt något om det?
Självklart kan jag fråga om han vill ha längre förspel, troligtvis vill han inte det. Jag vet inte heller om jag vill ha det då jag uppskattar att sexet går fort. Jag ska ta upp att jag inte vill att han byter ställning hela tiden och att det inte gör något för mig om han får orgasm fort.