Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Jag tycker inte att någon kvinna ska behöva ha det så idag. Förr, när en skilsmässa var mycket svår att få, och ännu mer ännu längre tillbaka i tiden, då flickor blev bortgifta - kanske med mycket äldre män - var det en annan sak.
Varför stannar man överhuvudtaget i ett förhållande med en man, om man inte vill ligga med mannen, och det inte bara är något tillfälligt p.g.a. t.ex. graviditet, amning eller sjukdom? Det kan inte vara roligt för mannen heller, för helt säkert förstår han att du inte vill.
Vad får du ut av förhållandet?
Har faktiskt en seriös fråga i ämnet:
Mår inte särskilt bra efter en avslutad relation. Jag vill väldigt gärna vara med en annan kvinna som vill vara med mig men det passar dåligt när jag mår såhär dåligt. Jag vill inte börja grina under sex eller något så fjolligt.
Hur uttrycker man att man gärna vill ses, ha sex och kanske mer fast längre fram?
Utan att det låter som man är gay, tycker hon är oattraktiv eller något sådant. Borde det sägas över text, i telefon eller ses och säga det?
Mår inte särskilt bra efter en avslutad relation. Jag vill väldigt gärna vara med en annan kvinna som vill vara med mig men det passar dåligt när jag mår såhär dåligt. Jag vill inte börja grina under sex eller något så fjolligt.
Hur uttrycker man att man gärna vill ses, ha sex och kanske mer fast längre fram?
Utan att det låter som man är gay, tycker hon är oattraktiv eller något sådant. Borde det sägas över text, i telefon eller ses och säga det?
1) börja med att mogna lite... fjolligt och gay, går du runt i en "äkta män luktar diesel"-tröja också?
2) var man nog att berätta att du vill men just nu mår du inte så bra och behöver lite tid. Under den tiden kan ni bygga en relation till varandra och lära känna varandra. Vem vet hon kanske respekterar dig mer för att du inte använder henne som ett rebound-ligg.
jag har aldrig fått orgasm vid oralsex heller, tycker inte det är skönt.