• Anonym (Undrar)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

• Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
  • Anonym (Undrar)

Har pratat med honom, frågade varför han byter ställning hela tiden och det är för att han inte vill komma för fort. Men jag sa att det inte gör något om han kommer fort och hellre bara att vi kör en eller två ställningar. Så jag tror sexet blir bättre nu. 

• Anonym (Kommunicera!)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-10 14:37:09 följande:

Har pratat med honom, frågade varför han byter ställning hela tiden och det är för att han inte vill komma för fort. Men jag sa att det inte gör något om han kommer fort och hellre bara att vi kör en eller två ställningar. Så jag tror sexet blir bättre nu. 

Bra att ni börjar prata, men har du framfört att du vill ha mer förspel?

Det ligger väl även i ditt intresse att det ska bli bra, inte bara att få det överstökat så snabbt som möjligt? 
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Kommunicera!) skrev 2022-02-10 15:13:26 följande:
    Bra att ni börjar prata, men har du framfört att du vill ha mer förspel?

Det ligger väl även i ditt intresse att det ska bli bra, inte bara att få det överstökat så snabbt som möjligt? 

jag är nöjd med om sexet går så snabbt som möjligt 

• Anonym (anonym)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 11:03:47 följande:

jag är nöjd med om sexet går så snabbt som möjligt 

Varför har du så låga förväntningar på sex? Det kommer inte att fungera i längden att du bara ställer upp för husfridens skull. Jag håller med personen ovan som skrev att du inte verkar vara mentalt mogen för ett sexuellt förhållande.
  • Ocdmänniska

Håller med att du nog inte är mentalt mogen för att ha sex än. Du missar otroligt mycket med att bara ha sex för din partners skull och för hans njutning 

• Anonym (Undrar)

Jag har ju aldrig fått orgasm eller tyckt sex varit särskilt skönt. Därför vill jag gärna att sexet är avklarat snabbt. Min partner kan ju komma fort men han har valt att inte göra det, men pratade med honom och han sa att han gärna kan komma fortare än vad han har gjort tidigare 

• Anonym (Händer inte)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 12:15:31 följande:

Jag har ju aldrig fått orgasm eller tyckt sex varit särskilt skönt. Därför vill jag gärna att sexet är avklarat snabbt. Min partner kan ju komma fort men han har valt att inte göra det, men pratade med honom och han sa att han gärna kan komma fortare än vad han har gjort tidigare 

Fast du har ju aldrig fokuserat på dig när ni har sex så det är ju inte konstigt. Förstår inte varför man inte vill ha det skönt. så din partner tycker det är ok att ha sex med någon som egentligen inte vill? Härlig kille - not
  • Anonym (J)

Men ha inte sex då om det inte är skönt??

Jag anar att du bara har en dålig älskare. 
  • Anonym (Kvinna)

TS, du har ju startat flera tidigare trådar om din kille och er relation. I några har du skrivit att du inte är attraherad av din kille och inte heller är kär i honom och att han vet om detta, men att du vill fortsätta vara tillsammans med honom för att få trygghet. Det verkar vara där skon klämmer. I många trådar har du fått råd om hur du kan förbättra ert sexliv, genom t.ex. att prata med honom eller smeka dig själv till orgasm, men genom dina svar så blir det alltid uppenbart att du är helt ointresserad av att förbättra ert sexliv. Och det är ju inte så konstigt om problemet är att du inte är vare sig attraherad av honom eller kär i honom.

Du och din kille har en väldigt märklig relation. Du vill fortsätta vara tillsammans med honom trots att du saknar känslor för honom, och han vill fortsätta vara tillsammans med dig trots att han vet att du inte är kär i honom. Men detta har ni ju valt själva. Jag tror att ni få fortsätta som ni gör med sexet - en gång i månaden och att du inte njuter utan bara ställer upp för att behålla honom.
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-02-11 12:51:20 följande:
    TS, du har ju startat flera tidigare trådar om din kille och er relation. I några har du skrivit att du inte är attraherad av din kille och inte heller är kär i honom och att han vet om detta, men att du vill fortsätta vara tillsammans med honom för att få trygghet. Det verkar vara där skon klämmer. I många trådar har du fått råd om hur du kan förbättra ert sexliv, genom t.ex. att prata med honom eller smeka dig själv till orgasm, men genom dina svar så blir det alltid uppenbart att du är helt ointresserad av att förbättra ert sexliv. Och det är ju inte så konstigt om problemet är att du inte är vare sig attraherad av honom eller kär i honom.

Du och din kille har en väldigt märklig relation. Du vill fortsätta vara tillsammans med honom trots att du saknar känslor för honom, och han vill fortsätta vara tillsammans med dig trots att han vet att du inte är kär i honom. Men detta har ni ju valt själva. Jag tror att ni få fortsätta som ni gör med sexet - en gång i månaden och att du inte njuter utan bara ställer upp för att behålla honom.
    Va? Jag är kär i min kille. vart har du fått allt ifrån? Har du förväxlat mig med någon annan ts kanske? 
Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?