Inlägg från: Ocdmänniska |Visa alla inlägg
  • Ocdmänniska

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Skyller inte på nått, vill man inte så vill man inte. Min sambo behöver inte förklara sig heller

• Ocdmänniska
    Anonym (försökte med micropenis) skrev 2022-02-08 15:21:48 följande:

Har faktiskt en seriös fråga i ämnet: 

Mår inte särskilt bra efter en avslutad relation. Jag vill väldigt gärna vara med en annan kvinna som vill vara med mig men det passar dåligt när jag mår såhär dåligt. Jag vill inte börja grina under sex eller något så fjolligt. 

Hur uttrycker man att man gärna vill ses, ha sex och kanske mer fast längre fram?

Utan att det låter som man är gay, tycker hon är oattraktiv eller något sådant. Borde det sägas över text, i telefon eller ses och säga det?

Säg att nyss kommit ur ett förhållande så du vill ta det sakta?
  • Ocdmänniska
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 23:29:45 följande:

Själva sex-delen är tyvärr inte speciellt skön. Så då får han gärna komma fort som jag sa. Förspel ogillar min partner. Han vill mest bara ha sex. vore såklart kul att njuta av sex men vet inte hur det ska gå till. 

Men begär förspel om ni ska ha sex, skulle aldrig köra pang på utan det! Är ju inte så konstigt att du inte njuter av sex när din partner inte bryr sig om din njutning helt enkelt
  • Ocdmänniska

Håller med att du nog inte är mentalt mogen för att ha sex än. Du missar otroligt mycket med att bara ha sex för din partners skull och för hans njutning 

• Ocdmänniska
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-11 13:23:13 följande:

Jag är kär i min kille. Jag är inte jättetänd på honom, men han är en otroligt snäll och fin kille. Jag är hellre tillsammans med en snäll och gullig kille jag inte är jättetänd på än en elak kille som jag är sjukt attraherad av. 

Du vet att det behöver inte vara ändra det ena eller det andra? Sen är man kär är man ju attraherad? Då borde man ju vara tänd på människan?. Jag är så förvirrad över allt detta. 
Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?