Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Jag skuller inte på något, jag bara visar med mitt beteende att jag inte vill just nu och då respekteras det, det behövs inga ord.
Ibland är det jag som tar initiativ och vill och då gäller klart samma tillbaka- han kan också vara mentalt slutkörd, ha dunderträningsvärk osv.
Svamp! Inte helt ljug utan jag har haft det och det blir o f t a återfall :)
Svamp! Inte helt ljug utan jag har haft det och det blir o f t a återfall :)
Vad är det för fel på FL? Går ju inte citera? Jag skyller även på mellanblödningar mellan mensen. Han har ingen koll på hur ofta jag har mens, kan skylla på
mens varje vecka typ och han skulle nog inte ens tänka på det
mellanblödningar? Jag har aldrig i mitt liv haft det. Det borde räcka med en enkel googling om han misstänker att du ljuger. Och då kanske han redan vet men respekterar dig. Hoppas på det.
Men har du testat att säga bara att du inte är så sugen? Varför känner du att du måste ha en ursäkt?
Oavsett tycker jag det är bra att du inte känner att du måste ställa upp. Nästa steg är bara att du vågar säga att du bara inte har lust.
Vi är inte så inkompatibla i lust som ni, men jag väljer att helt enkelt säga att jag inte vill, när jag verkligen vill sova eller se en film och bara mysa utan sex.
Man kan ju inte hålla på och ljuga för sin partner
Gör slut , ni är fan inte inte gjorda för varann