Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
I en bra relation ska man inte behöva skylla på något . Ta en funderare på om ni verkligen är rätt för varandra då ni har så olika behov. Han kommer ju vara konstant missnöjd och du kommer känna dig otillräcklig och stressad. Personligen hade jag avslutat för bådas skull om det inte är tillfälligt att du vill så sällan och att ni i normala fall har ungefär samma behov.
Hur gammal är ni ?
Om han vill flera gånger i veckan och du en gång i månaden hur kan du skylla på mens resten av tiden? Vet han inte om att man inte har mens under hela månaden?
Vi har rätt lika lust men är någon inte sugen säger denne bara det. Och i perioder kan det vara mer den ena som har mindre lust men ingen av oss har upplevt det som något problem då det varit perioder och växlat mellan vem det är.
För mig bygger ett förhållande på mer än bara sex (vi är en familj) men i långa loppet så hade jag inte klarat av att vara med någon om denne alltid ville ha sex och jag aldrig ville men ställde upp. Jag hade nog haft den känslan från mig själv att jag vill att min partner ska känna sig sedd och inte jämt avvisad men det förstör också sex för mig och hade inte kunnat leva med denne då.
Nu händer det typ aldrig här, jag vill i stort sett alltid ha sex. Skulle jag av någon anledning inte ha lust så säger jag bara det. Är kvinna.
Ert förhållande kommer inte att hålla om ni har så olika lust.
Ingenting. Jag säger att jag inte vill ha sex.
Om hon inte har lust och jag visar minsta besvikelse över det (klart ett nej respekteras men man behöver inte vara glad för det) så kommer guilt trip attacken. Om jag råkar ha en dålig dag och mot förmodan inte går i gång när hon försöker, trött deppig eller vad som helst, då ska det gråtas (i värsta fall) för då får jag höra att jag inte tycker att hon är sexig längre eller någon annan skit. Jag orkar inte med det så jag ställer upp i stället.
Är den väldigt trög i starten kan jag slicka henne en stund medans jag fantiserar om en av hennes systrar en stund då vaknar den alltid.
Om hon inte har lust och jag visar minsta besvikelse över det (klart ett nej respekteras men man behöver inte vara glad för det) så kommer guilt trip attacken. Om jag råkar ha en dålig dag och mot förmodan inte går i gång när hon försöker, trött deppig eller vad som helst, då ska det gråtas (i värsta fall) för då får jag höra att jag inte tycker att hon är sexig längre eller någon annan skit. Jag orkar inte med det så jag ställer upp i stället.
Är den väldigt trög i starten kan jag slicka henne en stund medans jag fantiserar om en av hennes systrar en stund då vaknar den alltid.
Säger som vanligt, att jag inte har lust. Det har jag sagt i två år nu.
Att sex är ingen mänsklig rättighet, ingen har rätt till sex och att den inte har rätt till personens kropp.
Vad är det för fel på FL? Går ju inte citera? Jag skyller även på mellanblödningar mellan mensen. Han har ingen koll på hur ofta jag har mens, kan skylla på
mens varje vecka typ och han skulle nog inte ens tänka på det