• Anonym (Undrar)

Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

Min pojkvän vill ha sex flera gånger i veckan, jag vill typ 1 gång i månaden. Brukar säga att jag har mens och inte kan när han vill ha sex. Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?

• Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?
  • Anonym (Händer inte)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 12:32:11 följande:

jag har sagt att jag gärna bara vill ha sex i missionären eller typ rida i 5 min, men han tycker om att dra ut på det för han tycker sexet är så skönt, suck! 

Då får du väl prata mer och se till att ni hör mer saker du tycker är skönt. Kommunikation 
  • Anonym (Händer inte)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 12:51:15 följande:
    Ja hade han kommit efter 5-10 min hade jag orkat ha sex oftare. 

hur menar du med värt att involvera honom i ert sexliv? Han är ju involverad i vårt sexliv eller? jag fattar inte 
    Du får ju berätta hur du känner och säga vad du njuter av och vill ha i ett sexliv
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Händer inte) skrev 2022-02-08 13:11:39 följande:
    Du får ju berätta hur du känner och säga vad du njuter av och vill ha i ett sexliv
    Jag tycker om när sexet går fort för tycker det kan göra lite ont om det pågår för länge. Jag vet inte om min partner har svårt att komma? Eller om han bara vill dra ut på det? Män brukar väl komma fort? iaf min erfarenhet sen tidigare, 
  • Hotelliggaren

hur menar du med värt att involvera honom i ert sexliv? Han är ju involverad i vårt sexliv eller? jag fattar inte 

Prata med honom...? Hitta en bra kompromiss? Det kan ju vara så att han tror på den gamla "sanningen" att tjejer vill ha en uthållig kille?

• Anonym (Undrar)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-08 13:28:44 följande:

Prata med honom...? Hitta en bra kompromiss? Det kan ju vara så att han tror på den gamla "sanningen" att tjejer vill ha en uthållig kille?

Nej för min del kan han komma på 2 min om han skulle vilja det. Så kul är det inte att ligga och vänta på att killen ska komma haha
  • Anonym (Mens?)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 13:31:47 följande:
    Nej för min del kan han komma på 2 min om han skulle vilja det. Så kul är det inte att ligga och vänta på att killen ska komma haha

Men det låter faktiskt som att din njutning inte är i fokus om du vill få det överstökat så snabbt som möjligt. Om ni ser till att det är lika skönt för dig så kanske du istället vill dra ut på det.

Kommer du när ni har sex? Får du oralsex av honom? Vad tycker du är skönt tex och om han gör det - vill du inte att det ska pågå längre ?
    sex behöver ju inte bara vara penetration, finns mycket man kan göra - smekningar osv för att göra det skönt för båda. På så sätt kanske han också är närmre orgasm när ni väl börjar penetrationen och inte håller på lika länge?

• Anonym (Undrar)
    Anonym (Mens?) skrev 2022-02-08 13:43:33 följande:

Men det låter faktiskt som att din njutning inte är i fokus om du vill få det överstökat så snabbt som möjligt. Om ni ser till att det är lika skönt för dig så kanske du istället vill dra ut på det.

Kommer du när ni har sex? Får du oralsex av honom? Vad tycker du är skönt tex och om han gör det - vill du inte att det ska pågå längre ?
    sex behöver ju inte bara vara penetration, finns mycket man kan göra - smekningar osv för att göra det skönt för båda. På så sätt kanske han också är närmre orgasm när ni väl börjar penetrationen och inte håller på lika länge?

Jag har aldrig fått orgasm vid sex så förväntar mig inte det heller om man säger så. Samlaget gör till slut ont om det pågår för länge, blir liksom för mycket in och ut och det blir nästan som lite skavsårs-känsla som inte är så mysigt, därför vill jag att sexet inte ska pågå så länge. jag tror han kan komma väldigt snabbt men väljer att byta ställning för att inte komma för fort. Jag ska ta upp det med honom att vi inte kan hålla på och byta ställning hela tiden han är när på att komma, att det är bättre att han kommer fort 
  • Hotelliggaren
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 13:54:31 följande:
    Jag har aldrig fått orgasm vid sex så förväntar mig inte det heller om man säger så. Samlaget gör till slut ont om det pågår för länge, blir liksom för mycket in och ut och det blir nästan som lite skavsårs-känsla som inte är så mysigt, därför vill jag att sexet inte ska pågå så länge. jag tror han kan komma väldigt snabbt men väljer att byta ställning för att inte komma för fort. Jag ska ta upp det med honom att vi inte kan hålla på och byta ställning hela tiden han är när på att komma, att det är bättre att han kommer fort 
    Helt rätt! Och så säger du att du hört att bra killar slickar sin tjej till orgasm innan de stoppar in den.... Tungan ute
  • Anonym (Undrar)
    Hotelliggaren skrev 2022-02-08 14:01:04 följande:
    Helt rätt! Och så säger du att du hört att bra killar slickar sin tjej till orgasm innan de stoppar in den....  // Tungan ute

jag har aldrig fått orgasm vid oralsex heller, tycker inte det är skönt. 

• Anonym (Torrfittan)
    Anonym (Undrar) skrev 2022-02-08 14:02:04 följande:

jag har aldrig fått orgasm vid oralsex heller, tycker inte det är skönt. 

Sex är inte skönt, face it. Bara gubbslemmen tycker det
Svar på tråden Vad skyller ni på när ni inte vill ha sex?