• Anonym (oo)

Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?

Tycker du att det är ok eller inte ok att titta på porr om man är i ett förhållande? Motivera gärna ditt svar. Menar alltså inte att man tittar tillsammans, utan att man tittar ensam.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?
  • Anonym (Nej.)
    Anonym (Xy) skrev 2021-08-31 18:45:00 följande:

Varför är det så viktigt för dig att ha kontroll över detta?

Svartsjuka?

Rädd att modellerna är finare?

Kontroll?

För mig är porr lite som fantasier.. det får min partner gärna ha. 

Jag har redan beskrivit varför jag inte vill vara tillsammans med någon som tittar på porr. Kontroll? Förstod att det skulle dyka upp. Man får titta på porr bäst man vill, men då behöver man inte vara tillsammans med mig. Jag kan inte stoppa någon från att göra något, däremot har jag själv rätt att bestämma vad jag accepterar/inte accepterar i ett förhållande. Annars är jag hellre singel.
  • Anonym (Xy)
    Anonym (Lite svartsjuk) skrev 2021-08-31 18:48:42 följande:

Är väl ok egentligen men jag blir lite svartsjuk på henne han onanerar till (vilket ofta är samma tjej vad det verkar efteråt på datorn när jag snokar vad han tittat på)

Lämnar han historiken? Vilken amatör
  • Anonym (Xy)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-08-31 18:49:20 följande:
    Jag har redan beskrivit varför jag inte vill vara tillsammans med någon som tittar på porr. Kontroll? Förstod att det skulle dyka upp. Man får titta på porr bäst man vill, men då behöver man inte vara tillsammans med mig. Jag kan inte stoppa någon från att göra något, däremot har jag själv rätt att bestämma vad jag accepterar/inte accepterar i ett förhållande. Annars är jag hellre singel.
    Jag förstår och om du är tydlig med det så är det absolut rimligt och ditt val. Jag är ändå nyfiken på varför du inte vill det? Och det behöver absolut inte handla om kontroll, det kan finnas andra skäl.
  • Anonym (J)
    Anonym (Xy) skrev 2021-08-31 18:50:08 följande:

DET reagerar du på men inte att hon snokar i hans historik?
  • Anonym (Nej.)
    Anonym (Xy) skrev 2021-08-31 18:52:12 följande:

Jag förstår och om du är tydlig med det så är det absolut rimligt och ditt val. Jag är ändå nyfiken på varför du inte vill det? Och det behöver absolut inte handla om kontroll, det kan finnas andra skäl.

Läs mitt första inlägg. Jag har ju beskrivit det hela rätt tydligt där.
  • Anonym (Lite svartsjuk)
    Anonym (Xy) skrev 2021-08-31 18:50:08 följande:
    Anonym (J) skrev 2021-08-31 18:55:33 följande:

Ja, han lämnar historiken. Dessutom har han sparat klipp i en mapp märkt "Nördiga fiskegrejer". Han har väldigt många fina kvaliteer men intelligens är inte en av dem.
  • Anonym (Xy)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-08-31 18:57:36 följande:
    Läs mitt första inlägg. Jag har ju beskrivit det hela rätt tydligt där.
    När jag läser det inlägget så lägger du i sista stycket vikt vid att den man onanerar framför är snygg och sexig. Om jag läser mellan raderna så verkar det vara skälet för dig. Att du inte vill att din partner ska onanera till någon som är snyggare och sexigare än dig.. har jag fel?
  • Anonym (Xy)
    Anonym (Lite svartsjuk) skrev 2021-08-31 19:01:45 följande:
    Anonym (J) skrev 2021-08-31 18:55:33 följande:

Ja, han lämnar historiken. Dessutom har han sparat klipp i en mapp märkt "Nördiga fiskegrejer". Han har väldigt många fina kvaliteer men intelligens är inte en av dem.
    Han verkar genomärlig och givetvis lite naiv.. behåll honom, det lär vara en bra kille.
  • Anonym (Q)

När jag var yngre och mer osäker så brydde jag mig. Nu kunde jag inte bry mig mindre, sålänge det inte går ut över vårt sexliv så rör det mig inte att han kollar på porr.

Jag känner dessutom inte att jag har med något av det att göra. Lika lite som han har att göra med mina sexleksaker. Han har sina metoder och jag har mina.

Jag känner väl också att jag helt enkelt inte orkar lägga ner tid på sådana petitesser. Jag orkar helt enkelt inte bry mig.

• Anonym (Lite svartsjuk)
    Anonym (Xy) skrev 2021-08-31 19:33:01 följande:
    Han verkar genomärlig och givetvis lite naiv.. behåll honom, det lär vara en bra kille.
    Det är han och jag skall :)
Svar på tråden Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?