Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?
Tycker du att det är ok eller inte ok att titta på porr om man är i ett förhållande? Motivera gärna ditt svar. Menar alltså inte att man tittar tillsammans, utan att man tittar ensam.
Tycker du att det är ok eller inte ok att titta på porr om man är i ett förhållande? Motivera gärna ditt svar. Menar alltså inte att man tittar tillsammans, utan att man tittar ensam.
Varför är det så viktigt för dig att ha kontroll över detta?
Svartsjuka?
Rädd att modellerna är finare?
Kontroll?
För mig är porr lite som fantasier.. det får min partner gärna ha.
Är väl ok egentligen men jag blir lite svartsjuk på henne han onanerar till (vilket ofta är samma tjej vad det verkar efteråt på datorn när jag snokar vad han tittat på)
Lämnar han historiken? Vilken amatör
Jag förstår och om du är tydlig med det så är det absolut rimligt och ditt val. Jag är ändå nyfiken på varför du inte vill det? Och det behöver absolut inte handla om kontroll, det kan finnas andra skäl.
När jag var yngre och mer osäker så brydde jag mig. Nu kunde jag inte bry mig mindre, sålänge det inte går ut över vårt sexliv så rör det mig inte att han kollar på porr.
Jag känner dessutom inte att jag har med något av det att göra. Lika lite som han har att göra med mina sexleksaker. Han har sina metoder och jag har mina.
Jag känner väl också att jag helt enkelt inte orkar lägga ner tid på sådana petitesser. Jag orkar helt enkelt inte bry mig.