Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?
Är väl ok egentligen men jag blir lite svartsjuk på henne han onanerar till (vilket ofta är samma tjej vad det verkar efteråt på datorn när jag snokar vad han tittat på)
Är väl ok egentligen men jag blir lite svartsjuk på henne han onanerar till (vilket ofta är samma tjej vad det verkar efteråt på datorn när jag snokar vad han tittat på)
Är man sambos och har bra koll på datorn och hans telefon är det ganska lätt att räkna ut när han onanerar. Man känner det på sig, att nu har han vart misstänkt länge på dass, eller vad smyger han upp ur sängen och försöker göra nu?
Ofta i samband med mens med. Mäns runkvanor följer kvinnans menstruationscykel och hamnar i nån slags synk med den är jag 100% säker på. Så det går att avbryta det om man verkligen vill.
Men jag tycker det är taskigt att göra så när jag gjort det har jag sugit av honom istället. Man kan även runka eller suga av honom före han runkar om han har lite koll på när det händer. Då blir det inte en grej av det.
Ja , helt ok
Hade gärna önskat att hon gjorde det mer så att man kan kåta upp sig tillsammans
Är rätt kul å se sin kvinna bli vrål kåt och blöt som en sjö av porr
Lagomt är bäst och det går inte att bestämma vad ens parter ska titta på eller inte
Däremot kan man säga vad man tycker och sen är det ju upp till individen att bestämma själv
Antingen accepterar man svaret eller så får gå en annan väg ?
Jag tror att man kan komma åt mäns porrtittande genom att ha sex med dem. Så om det stör (Vilket det kan göra för mig litegrann) så ge honom sex när du misstänker att han kommer smyga upp och runka. Är du osäker så kan du låtsas sova, vänta och när han smyger upp så fångar du honom då. Eller om han låser toaletten och har med sig mobilen...knacka på och... sexattack!
Denna kommentar är ett bevis på hur normaliserat porr är i vårt samhälle. Kanske du ska komma med något argument som stärker din ståndpunkt? Nej, just det, det kan du inte. Vad bra, då är du inte värd att lyssna på.
Det ligger nog något i att du känner dig som de fyra sakerna. Du är de fyra sakerna.
Varför låta det ens bli ett problem om man tycker det är ett problem? Lär man känna sin pojkvän/sambo/make så vet man efter ett tag när han smyger upp och runkar. Man känner igen tecknen. Telefonen med på toaletten? Inget ljud från tv-spelet eller något han tittar på från vardagsrummet?
Så man kan ta honom då, eller ännu hellre före och ha sex med honom, ge honom sex så blir det ingen porr eller runkande. Dessutom kan det vara hysteriskt roligt när han får panik försöker stänga av tvn och dra upp boxer+byxor samtidigt.