• Anonym (oo)

Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?

Tycker du att det är ok eller inte ok att titta på porr om man är i ett förhållande? Motivera gärna ditt svar. Menar alltså inte att man tittar tillsammans, utan att man tittar ensam.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?
  • Anonym (Nej.)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2021-08-31 22:45:27 följande:

Lycka till att hitta det. Otroligt osexigt och märkligt att kontrollera partnerns fantasier - och dödsdömt. Då kommer bara partnern att höra det i smyg

Otroligt osexigt och märkligt att onanera till andra än mig om man har valt att vara tillsammans med mig. Jag bryr mig faktiskt inte om vad du anser är osexigt och märkligt. Jag vill ändå inte vara med någon som resonerar som dig. Dödsdömt är det inte, för det finns personer som tänker som mig. Går partnern bakom ryggen på mig så bevisar det bara vilken lögnaktig pajas personen är. Är jag i ett förhållande så är jag ärlig mot min partner, vad det än gäller och jag förväntar mig samma bemötande tillbaka. Ett förhållande där man går bakom ryggen på varandra, varesig det gäller porr eller inte, är inget för mig. Är hellre singel än nöjer mig.

Som jag har sagt flera gånger så är det fritt fram att kolla porr bäst man vill men då ska man inte vara tillsammans med mig. Jag vet inte varför du har så svårt att acceptera att det finns människor som har andra åsikter.
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-08-31 22:56:25 följande:
    Scenariot? Går ju att fixa det scenariot i verkligheten också. En person har sex med sig själv eller andra framför en, medan man onanerar. Är visst samma sak, hur mycket du än försöker bortförklara det.
    Men herregud, det blir inte samma sak bara för att du tjatar om det.

Sitter du framför en liveperson blir det en kontakt mellan er. Personen som strippar/har sex ser din reaktion och ni påverkas av varandra, som man gör framför andra människor. Självklart är det inte samma sak som att kolla på en film där personen som visar upp sig inte har någon aning om vem som tittar Skrattande
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-08-31 23:01:12 följande:
    Otroligt osexigt och märkligt att onanera till andra än mig om man har valt att vara tillsammans med mig. Jag bryr mig faktiskt inte om vad du anser är osexigt och märkligt. Jag vill ändå inte vara med någon som resonerar som dig. Dödsdömt är det inte, för det finns personer som tänker som mig. Går partnern bakom ryggen på mig så bevisar det bara vilken lögnaktig pajas personen är. Är jag i ett förhållande så är jag ärlig mot min partner, vad det än gäller och jag förväntar mig samma bemötande tillbaka. Ett förhållande där man går bakom ryggen på varandra, varesig det gäller porr eller inte, är inget för mig. Är hellre singel än nöjer mig.

Som jag har sagt flera gånger så är det fritt fram att kolla porr bäst man vill men då ska man inte vara tillsammans med mig. Jag vet inte varför du har så svårt att acceptera att det finns människor som har andra åsikter.
    Hur kan du veta att han inte "går bakom ryggen på dig"?
  • Anonym (Lite svartsjuk)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-08-31 23:01:12 följande:

När man ibland känner sig som en svartsjuk störd kontrollerande bitch är det skönt att läsa att det finns de som är värre.
  • Anonym (Mannen)

Ja , helt ok

Hade gärna önskat att hon gjorde det mer så att man kan kåta upp sig tillsammans

Är rätt kul å se sin kvinna bli vrål kåt och blöt som en sjö av porr

Lagomt är bäst och det går inte att bestämma vad ens parter ska titta på eller inte

Däremot kan man säga vad man tycker och sen är det ju upp till individen att bestämma själv

Antingen accepterar man svaret eller så får gå en annan väg ?

Anonym (Mannen) skrev 2021-08-31 23:50:32 följande:

Ja , helt ok

Hade gärna önskat att hon gjorde det mer så att man kan kåta upp sig tillsammans

Är rätt kul å se sin kvinna bli vrål kåt och blöt som en sjö av porr

Lagomt är bäst och det går inte att bestämma vad ens parter ska titta på eller inte

Däremot kan man säga vad man tycker och sen är det ju upp till individen att bestämma själv

Antingen accepterar man svaret eller så får gå en annan väg ?

Porr för kvinnor är ganska stört. Verkar som "female friendly" är antingen typ helt vanlig porrfilm i överklassmiljö med 3 minuters handling innan sexet eller en kvinna som runkar av en hel hög japanska män och blir nedkladdad av dem. Fokus på ejakulation och kladd. Nej tack, ser isf. hellre porr för killar.
  • Anonym (Breuwd)
    Anonym (oo) skrev 2021-08-31 17:45:08 följande:

Tycker du att det är ok eller inte ok att titta på porr om man är i ett förhållande? Motivera gärna ditt svar. Menar alltså inte att man tittar tillsammans, utan att man tittar ensam.

Porrtittande känns väldigt sunkigt och omoget. Visst kan man ibland få lite inspiration men det framställer ju sex som något kyligt, opersonligt med fåniga tillgjorda stön, ryckiga hysteriska rörelser och skrik och som att kvinnor inte har något egen njutning och dessutom överlag ääääälskar att bli tagen i analen. Suck!
  • Tukt

Om någon äger en är det såklart upp till den att bestämma om det ska onaneras, vilka kläder man ska ha eller vad man ska äta till middag.
    Annars är det väl rimligt att ha en privat yta på samma viss som man inte sitter och bajsar med öppen dörr på toaletten.
    Om det däremot verkar skada relationen, så måste man så klart prata om det-
    Men extremt naivt att tro att man onanerar till någon annan. Det är ju i regel NÅGOT annat man onanerar till.

Jag tror att man kan komma åt mäns porrtittande genom att ha sex med dem. Så om det stör (Vilket det kan göra för mig litegrann) så ge honom sex när du misstänker att han kommer smyga upp och runka. Är du osäker så kan du låtsas sova, vänta och när han smyger upp så fångar du honom då. Eller om han låser toaletten och har med sig mobilen...knacka på och... sexattack! 

• Tukt
    Anonym (Lite svartsjuk) skrev 2021-09-01 07:24:51 följande:

Jag tror att man kan komma åt mäns porrtittande genom att ha sex med dem. Så om det stör (Vilket det kan göra för mig litegrann) så ge honom sex när du misstänker att han kommer smyga upp och runka. Är du osäker så kan du låtsas sova, vänta och när han smyger upp så fångar du honom då. Eller om han låser toaletten och har med sig mobilen...knacka på och... sexattack! 

Och hur kommer man åt kvinnors porrtittande då? Menar för de kollar ju porr när de är i relationer också.
Svar på tråden Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?