Ok att titta på porr i ett förhållande eller inte?
Tycker du att det är ok eller inte ok att titta på porr om man är i ett förhållande? Motivera gärna ditt svar. Menar alltså inte att man tittar tillsammans, utan att man tittar ensam.
Tycker du att det är ok eller inte ok att titta på porr om man är i ett förhållande? Motivera gärna ditt svar. Menar alltså inte att man tittar tillsammans, utan att man tittar ensam.
Lycka till att hitta det. Otroligt osexigt och märkligt att kontrollera partnerns fantasier - och dödsdömt. Då kommer bara partnern att höra det i smyg
Ja , helt ok
Hade gärna önskat att hon gjorde det mer så att man kan kåta upp sig tillsammans
Är rätt kul å se sin kvinna bli vrål kåt och blöt som en sjö av porr
Lagomt är bäst och det går inte att bestämma vad ens parter ska titta på eller inte
Däremot kan man säga vad man tycker och sen är det ju upp till individen att bestämma själv
Antingen accepterar man svaret eller så får gå en annan väg ?
Ja , helt ok
Hade gärna önskat att hon gjorde det mer så att man kan kåta upp sig tillsammans
Är rätt kul å se sin kvinna bli vrål kåt och blöt som en sjö av porr
Lagomt är bäst och det går inte att bestämma vad ens parter ska titta på eller inte
Däremot kan man säga vad man tycker och sen är det ju upp till individen att bestämma själv
Antingen accepterar man svaret eller så får gå en annan väg ?
Om någon äger en är det såklart upp till den att bestämma om det ska onaneras, vilka kläder man ska ha eller vad man ska äta till middag.
Annars är det väl rimligt att ha en privat yta på samma viss som man inte sitter och bajsar med öppen dörr på toaletten.
Om det däremot verkar skada relationen, så måste man så klart prata om det-
Men extremt naivt att tro att man onanerar till någon annan. Det är ju i regel NÅGOT annat man onanerar till.
Jag tror att man kan komma åt mäns porrtittande genom att ha sex med dem. Så om det stör (Vilket det kan göra för mig litegrann) så ge honom sex när du misstänker att han kommer smyga upp och runka. Är du osäker så kan du låtsas sova, vänta och när han smyger upp så fångar du honom då. Eller om han låser toaletten och har med sig mobilen...knacka på och... sexattack!
Jag tror att man kan komma åt mäns porrtittande genom att ha sex med dem. Så om det stör (Vilket det kan göra för mig litegrann) så ge honom sex när du misstänker att han kommer smyga upp och runka. Är du osäker så kan du låtsas sova, vänta och när han smyger upp så fångar du honom då. Eller om han låser toaletten och har med sig mobilen...knacka på och... sexattack!