• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Stjärnhimmeln
    mangelica skrev 2021-04-26 09:36:57 följande:

Hur gammla är ni som försöker här nu? Och är det första barnet eller har ni fler?

Kan inte sluta mig att känna mig lite gammal, att det kommer bli tuffare för mig att bli gravid nu. Är ju så himla uppspelt. Blev gravid med första barnet på första försöket när jag va 17. Andra barnet på första försöker när ja va 21, samma med tredje barnet på första försöket när jag va 22 och nummer fyra och fem (tvillingar) blev en hoppsan efter ett oskyddat samlag när jag va 24. Känns so. Att vi kommer få det tufft nu, nyligen fyllt 29.

30 år och tredje barnet.
  • Jeannollåtta
    JosHed skrev 2021-04-26 14:03:12 följande:

Ser någon? BIM i helgen (eventuellt fredag). Känns tidigt :/

Jag

Jag ser ! & säger grattis till plusset , wow!
  • JosHed
    Jeannollåtta skrev 2021-04-26 14:37:24 följande:

JagJag ser ! & säger grattis till plusset , wow!

Vi får se, vågar inte ropa hej en... tog ett RFSU (vanliga från BIM) som såg ut såhär:

vet inte ens om det syns på familjeliv. Oerhört svagt (men så är det ju tidigt med). Fick inte gravid på CB digital. Så jag avvaktar hurra-ropen och får testa igen imorgon xD
  • Jeannollåtta
    JosHed skrev 2021-04-26 14:46:01 följande:

Vi får se, vågar inte ropa hej en... tog ett RFSU (vanliga från BIM) som såg ut såhär:

vet inte ens om det syns på familjeliv. Oerhört svagt (men så är det ju tidigt med). Fick inte gravid på CB digital. Så jag avvaktar hurra-ropen och får testa igen imorgon xD

De första såg ut som ett tidigt test? De man såg strecket på. Rsfu har jag själv fått plus på rätt sent . Men de är ju några dagar till din bim!
  • MBL1712

Åh wow!! :) ser definitivt strecket. Väldigt spännande om du testar igen imorgon :)
  • JosHed
    Jeannollåtta skrev 2021-04-26 14:54:27 följande:

De första såg ut som ett tidigt test? De man såg strecket på. Rsfu har jag själv fått plus på rätt sent . Men de är ju några dagar till din bim!

Är apoteket hjärtats egna. Stod från BIM på dem, men inte vad de mäter ifrån!
  • Jeannollåtta
    JosHed skrev 2021-04-26 15:06:21 följande:

Okej, har ingen erfarenhet av dom. Tog du alla testen med samma urin? Hjärtats, rfsu & cb?
  • Jeannollåtta
    JosHed skrev 2021-04-26 15:06:21 följande:

Okej, har ingen erfarenhet av dom. Tog du alla testen med samma urin? Hjärtats, rfsu & cb?
  • Stjärnhimmeln

Ser absolut något! Kom det fram inom tiden? :)
  • mangelica

Å jag kan se :D
Svar på tråden BIM maj