• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • JosHed

Uppe med tuppen... kan inte tro det! Testade med tre olika test plus digitalt. De två jag också testade med igår har blivit lite starkare. Kan man tro på det nu? Digitala ger väl inte spök??

• JosHed

Uppe med tuppen... kan inte tro det! Testade med tre olika test plus digitalt. De två jag också testade med igår har blivit lite starkare. Kan man tro på det nu? Digitala ger väl inte spök??

• MBL1712
    JosHed skrev 2021-04-27 05:28:13 följande:

Och bilden kom såklart inte med (skakar om händerna xD)

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Vilken lycka :) så otroligt glad för dig!
  • Hoppas2022

Stort stort grattis :D
  • mangelica

Omg Grattis! :D så otroligt kul att se såhär på morgonen! Själv hoppas jag på ett positivt ägglossningstest idag :D
  • JosHed
    mangelica skrev 2021-04-27 07:20:05 följande:

Omg Grattis! :D så otroligt kul att se såhär på morgonen! Själv hoppas jag på ett positivt ägglossningstest idag :D

Ja, hoppas fröet får stanna bara :D jag hade ju BIM 1 maj (men antagligen kanske redan på fredag om jag räknar efter nu när jag vet när ägglossningen var) så är ju mycket av maj kvar! Hoppas måååånga mer plussat :D

Hoppas du får ägglossning idag, och ligger i ordentligt ;)
  • mangelica

Enligt min NC app då har jag en temperaturökning idag! Är på Dag 16 och det är den dagen min ägglossning nästan alltid bekräftas i NC appen :D.

Vi har myst på i några kvällar i rad nu och jag har legat med rumpan i högläge efter varje samlag haha XD. Idag fylle min sambo år, så det skulle ju vara så sjukt kul om det tog sig denna gången! Vi har tidigare plussat på hans födelsedag (med nr 3 född jan-16) och det va ju så sjukt kul att få va med om. Nu hoppas vi på att det blir till en istället :)<3

Ni ska jag göra ett ägglossningstest, håll tummarna! ^^

• Juniprinsen

Joshhed: wow!! Grattis!!

MBL1712: hur går det för dig med testning och försök? :)

• mangelica

Jag kan inte tycka mig se någon ökning alls på mina tester :/. Erfarenheter av rfsus ägglossningstester någon?

Känner dock att jag litar mer på min tempraturkurva då jag kört med natural cykles i 2 år och har god koll på min kropp. Samtidigt så får jag ont vid sex när jag närmar mig ägglossning (och mens) och dem senaste 2 dagarna har det smärtat litegrann xD.

Tänker att om min tempraturstigning redan varit, så bör jag väll inte längre kunna få utslag på äl test eftersom hormonet bara ökar tills ägget släpper? Och när ägget släpper stiger temperaturen.? Någon som har stenkoll? Haha luddig text Idag xD
Svar på tråden BIM maj