BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Så frustrerande. Har kollat med ältester en/två gånger om dagen nu. Alla negativa, noll stegring. Jag borde ha äl idag. Inga känningar
Hoppar in i tråden! Fick MA i mars. Lätt att bli gravid tidigare, men nu har menscykeln blivit rubbad tyvärr. Hoppas dock att denna cykel 2 ska vara mer normal och att jag därför har BIM runt 20/5. Slutat med kaffe vilket jag VERKLIGEN hoppas ska vara värt det BIM-tråd1/5 FruBjörk1/5 JosHed - PLUSSAT5/5 Stjärnhimmeln, Amandaannn7/5 Jeannollåtta8/5 MBL1712, jojjans9/5 DrLavernius9/5 Hoppas202210/5 Juniprinsen, Elise9611/5 mangelica12/5 Fjonkis13/5 QueenS15/5 Ugglans18/5 muffins8819/5 Inorina
20/5 senapp21/5 Secret A
Ja vi har haft sex varje dag sen i fredags.
Har aldrig använt stickor innan utan bara gått på mina äl symptom och båda gångerna blivit gravida direkt. Men nu har jag ju inte ens symptom, som jag brukar ha jämt. Vi startar också helt på noll nu, ska bli så himla roligt och köpa vagn och sånt igen:) våran yngsta blir fem i augusti.
Vad spännande :) jag håller tummarna för er! Då har ni ändå legat i nu haha xD hur gammal är du? Va detta försök på nr 3?
Ska bli så mysigt att börja om :)<3
Tack:) Till min mans stora glädje så har vi det ja, jag själv är helt slut haha. Jag blir 33 i år och detta är tredje barnet. Hur gammal är du?
Var tvungen att gå och känna om livmodertappen är ändrad och det är den definitivt. Väldigt mjuk, lätt att känna och öppen, så är den aldrig annars. Men inga älflytningar, eller andra känningar. Ska bli spännande och kolla ältest sen i eftermiddag.
Ja det ska bli så mysigt, men läskigt också:)
Samma här. Borde haft äl igår men nu vet jag inte längre. Äl-testen tog slut igårkväll också..
Har du någon bild på dina test?
Haha, samma här! Min sambo är överlycklig och jag är ganska mätt på't nu haha. Vi kom ju på att vi skulle skaffa oss en till för bara 5 dagar sedan! Så blev pang på rödbetan bara, i hopp om att vi inte missat ägglossningen redan haha, men har i tankarna att vi kan ha varit för sent ute denna gång så har inte jätte höga förhoppningar haha.
Jag har fyllt 29 i feb, så lyckas vi nu kommer jag inte ha hunnit fylla 30 när nr 6 kommer, och det känns bra för mig isomna fall. Jag skaffade barn tidigt (17 år när jag blev gravid med första) så hon börjar bli så stor, och det skrämmer mig lite för att bli för "gammal" mästare för hennes skull. Hon har många syskon nu (som hon förvisso älskar) men vill kunna va lite redo när hon blir tonåring på riktigt :)<3
Vad smart att ha koll på tappen! Jag själv tycker den är så svår att läsa av haha den känns alltid lika dan haha xD
Ja, jag kan ladda upp en bild när jag kommer hem i eftermiddag:)
Hej hej! Jag hoppar in här jag med! Försöker bli gravid med mitt tredje barn, min sambos första. Mina barn är 14 och 11 år gamla och blev gravid på första försöket med båda. Nu har jag blivit lite äldre så vet med mig att det kan ta lite tid nu (om det går alls) Är 38 år. Hade ägglossning i helgen (känner av min jätteväl) så får vi se om det tog sig :) Tog ur min spiral i september förra året och tänk att blir det så blir det, men nu försöker vi ordentligt på en liten till 2022 :)
Lägger till mig i tråden :)
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln, Amandaannn
7/5 Jeannollåtta
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
10/5 Trubadurenstjej
11/5 mangelica
12/5 Fjonkis