BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Kunde inte låta bli :P tog ett RFSU testa tidigt nyss men inget plus på den inte. BIM-6 enligt appen.. tåååålamod.. Avvaktar till efter helgen nu.
Låter absolut troligt att det är så! Det hjälper dock mig på traven med mina ADHD besvär, jag är fortfarande en otroligt rörig själ, men det känns mindre på något sätt för mig själv iallafall när jag dricker kaffe! xD jag dricker mycket kaffe, verkligen mycket, och har gjort det när jag blivit gravid med alla andra av barnen. Så tror inte det stör mig iallafall (åter står väll att se) men när jag blir gravid kan jag inte dricka det haha då gör det mig illamående xD
Kunde inte låta bli :P tog ett RFSU testa tidigt nyss men inget plus på den inte. BIM-6 enligt appen.. tåååålamod.. Avvaktar till efter helgen nu.
Nej precis, jag tror inte det är ett hinder för en graviditet för dom flesta. Men tänker att OM man har cykliska problem och även svårt att bli gravid kan det absolut vara värt att testa att sluta med kaffe. Det är ju inte farligt att låta bli ^__^
Jag har alltid blivit gravid ändå, men min pms blir tusen gånger bättre utan kaffe
Jag uppdaterar BIM listan då jag hade ägglossning en dag tidigare än beräknat och då även BIM en dag tidigare :)<3
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln, Amandaannn
7/5 Jeannollåtta
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp
21/5 Secret A
Är alltså på äl+3 idag! Kan inte bärga mig, vill börja testa redan nu haha men får väll vänta iallafall 4-5 dagar till haha xD
Jag plussade ju i måndags och har fått starkare streck sen dess. Idag var det lika starkt som igår (alltså ingen egentlig ökning). Igår tyckte jag att jag fick lite lite lite ljus ljus rosa på pappret, men kan varit en synvilla. Är sju sjukt nojig just nu. Mår typ illa av oro (ej av graviditeten). Tror det ska komma en störtblödning när som helst. BIM är ju imorgon-söndag någon gång (vet ej) så kan ju vara något som kommer ut med mensen liksom :( varför testade jag så tidigt?
Jag plussade ju i måndags och har fått starkare streck sen dess. Idag var det lika starkt som igår (alltså ingen egentlig ökning). Igår tyckte jag att jag fick lite lite lite ljus ljus rosa på pappret, men kan varit en synvilla. Är sju sjukt nojig just nu. Mår typ illa av oro (ej av graviditeten). Tror det ska komma en störtblödning när som helst. BIM är ju imorgon-söndag någon gång (vet ej) så kan ju vara något som kommer ut med mensen liksom :( varför testade jag så tidigt?