BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Jag skulle absolut säga att det är positivt! Och det där med att ?det är inte positivt om strecken inte är lika starka? tycker jag är lite bullshit. Om du tar tester före under och efter förväntad ägglossning och ser en tydlig ökning (även om det inte är lika starkt. Men starkare än dagarna innan/efter) så är det en ökning. Precis som med gravidtest ger det olika starka utslag för olika personer. Så sa en barnmorska jag fick prata med på RFSUs kundtjänst när jag var arg över att aldrig få positivt på testen trots att temp visade att jag haft ägglossning.
Ja det skulle jag räkna som positivt!
Tog nytt test nu innan jag skulle lägga mig. Detta måste väl ändå vara positivt?!
Tog nytt test nu innan jag skulle lägga mig. Detta måste väl ändå vara positivt?!
Äl+4 idag. Idag känner jag mig som vanligt. På äl+2-3 så hade jag värk i magen, långt ner något åt höger. Ingen aning av vad jag kände, men man inbillar sig ju att man kanske hade äl lite tidigare och att ägget fäste haha xD. Jag ska försöka hålla mig tills på måndag med ett första test. Är då på äl+7. Har köpt hem så mycket tester, så nu behöver dem ju användas med haha. Jaja, vi ska till husvagnen i helgen och hoppas att inte tänka på det så mycket då, så kanske helgen går fort. Hur går det för er andra? Någon som ska göra gravtest snart? :)
Klokt att sluta. Jag ska ta ett digitalt i helgen och sen räcker det. Tyvärr mycket missfall och annat tråkigt på mitt arbete, som påminner mig hela dagarna... Får jobba på att koppla bort det eller något.
Hoppas vi ses i någon bf-tråd!
Tog ett sista digitalt idag (slut på testet sen!) som stod 2-3, så ökat från i måndags (då 1-2). Så nu tror jag att jag nöjer mig, om jag inte börjar blöda eller så!
Äl+4 idag. Idag känner jag mig som vanligt. På äl+2-3 så hade jag värk i magen, långt ner något åt höger. Ingen aning av vad jag kände, men man inbillar sig ju att man kanske hade äl lite tidigare och att ägget fäste haha xD. Jag ska försöka hålla mig tills på måndag med ett första test. Är då på äl+7. Har köpt hem så mycket tester, så nu behöver dem ju användas med haha. Jaja, vi ska till husvagnen i helgen och hoppas att inte tänka på det så mycket då, så kanske helgen går fort. Hur går det för er andra? Någon som ska göra gravtest snart? :)
Tog ett sista digitalt idag (slut på testet sen!) som stod 2-3, så ökat från i måndags (då 1-2). Så nu tror jag att jag nöjer mig, om jag inte börjar blöda eller så!
Jag hade ÄL igår så nu börjar officiellt spaningen efter symptom Tänkte försöka hålla mig så länge som möjligt för att inte bli lurad av spökstreck etc men har en lutealfas på 12-13 dagar så på ÄL+10 tänkte jag ta ett test som tidigast, om jag kan hålla mig då hahaha. Lycka till <3