BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Här är en till som gärna tar emot synpunkter på testa tidigt-test
RFSL har tidigt-tester som finns på apoteket, någon som använt dessa och vet om de är bra (alternativt förslag på andra märken av tidigt -test)?
Tillägg är också att det är mer rosa IRL. Inte grått
Hej! Vad tråkigt att höra om ditt utomkveds ?? fick du akut ont några veckor in?
Jag plussade i måndags på just ett likadant test. Hade ägglossning 17:e-18:e april typ, så antagligen BIM typ idag! Kan lägga in hur mina såg ut. Första är i måndags och andra i tisdags:
//
Ser något svagt på ditt! Hoppas det blir starkare imorgon ??
Hej! Vad tråkigt att höra om ditt utomkveds ?? fick du akut ont några veckor in?
Jag plussade i måndags på just ett likadant test. Hade ägglossning 17:e-18:e april typ, så antagligen BIM typ idag! Kan lägga in hur mina såg ut. Första är i måndags och andra i tisdags:
//
Ser något svagt på ditt! Hoppas det blir starkare imorgon ??
Ser ni vad jag ser?? Utspätt kvällsurin. Såg en skymt inom tiden. Ser det på avstånd men svårt att fånga på kort.
Hur länge har ni positivt ägglossningstest? Några timmar? Flera dagar?
Ser ni vad jag ser?? Utspätt kvällsurin. Såg en skymt inom tiden. Ser det på avstånd men svårt att fånga på kort.
Jag ser ett svagt streck helt klart!! Håller tummarna för dig! :)
Jag ser!! Hoppas det ökar <3
Åhh jag ser! :) spännande om du testar imorgon bitti