BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Nu äntligen har jag fått en ökning på dom där jäkla ägglossningstesten! Det är väl fortfarande negativt? Men ändå en ökning.
Tillhör egentligen apriltråden då jag har bim igår-idag, men som jag relaterar med dig! Plussade supersvagt i förrgår och synligt igår. Uppe och testade tidigt i morse, men uppfattade det inte som lika starkt. Analyserar all värk och känningar i magen, konstant! Vill så gärna bara njuta och hålla mig lugn, men hjärnan vägrar samarbeta.
Har faktiskt funderat vart du tagit vägen. Vad tråkigt att du har råkat ut för covid! Hoppas att du får lindriga symtom. Ta hand om dig!
Tack! Ja det är rätt lindrigt. Som en kraftig förkylning med jobbig huvudvärk. Har även förlorat lukt och smak. Det känns dock som att det är på väg att bli bättre nu.
Nu kom mensen också. En dag tidigt. Men nästa bim blir i slutet av maj så jag hänger kvar här lite till.
Krya på dig! Hoppas att du inte varit allvarligt sjuk?
Förstår att "mysande" kanske inte varit i fokus när du varit sjuk, du får mysa mer nästa månad när du förhoppningsvis är frisk
Nu uppdaterar jag min BIM då mensen kom idag och nästa BIM blir i slutet av maj.
1/5 JosHed - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln, Amandaannn
7/5 Jeannollåtta
8/5 MBL1712, jojjans
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
10/5 Trubadurenstjej, mangelica
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
20/5 senapp
21/5 Secret A
29/5 FruBjörk
Härligt! Men precis, inte positivt förrän strecket är lika starkt som kontrollstrecket. Det kan gå fort dock!
Exakt samma här! Hela morgonen var jag helt hundra på missfall inom en timme. Har nu bestämt mig att jag inte ska testa mer om det inte är så att jag börjar blöda. Tror detta blir bättre. Får bara ångest av det!
Tog nytt test nu innan jag skulle lägga mig. Detta måste väl ändå vara positivt?!
Tog nytt test nu innan jag skulle lägga mig. Detta måste väl ändå vara positivt?!