BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Jag plussade ju i måndags och har fått starkare streck sen dess. Idag var det lika starkt som igår (alltså ingen egentlig ökning). Igår tyckte jag att jag fick lite lite lite ljus ljus rosa på pappret, men kan varit en synvilla. Är sju sjukt nojig just nu. Mår typ illa av oro (ej av graviditeten). Tror det ska komma en störtblödning när som helst. BIM är ju imorgon-söndag någon gång (vet ej) så kan ju vara något som kommer ut med mensen liksom :( varför testade jag så tidigt?
Flygningar som äggvita och ?mensvärk? som brukar sitta i både mage & rygg under dagen för ÄL. Sen brukar jag ha känningar & ömma bröst från ÄL till mens. De gånger jag varit gravid har jag haft 0 symptom mellan ÄL till bim istället, märkligt.
Tack för ditt svar. Om du fått konstaterad äl, har dessa smärtor varit på äl-dagen eller vid positivt äl-test? Tog senaste testet i förrgår som var nästan positivt. Igår var mina tester slut så kunde ej ta.... tog igen nu och det var mycket svagare än det varit tidigare dagar. Så tänker att det kanske hade blivit positivt igår. Svårt!
Jag plussade ju i måndags och har fått starkare streck sen dess. Idag var det lika starkt som igår (alltså ingen egentlig ökning). Igår tyckte jag att jag fick lite lite lite ljus ljus rosa på pappret, men kan varit en synvilla. Är sju sjukt nojig just nu. Mår typ illa av oro (ej av graviditeten). Tror det ska komma en störtblödning när som helst. BIM är ju imorgon-söndag någon gång (vet ej) så kan ju vara något som kommer ut med mensen liksom :( varför testade jag så tidigt?
Hur många dagar efter äl är du? Med ett så tidigt test då finns det ju ändå hopp :)
Hur brukar ni känna er vid äl? Smärta? Hur ser era äl-flytningar ut? Känns som en kniv på vänster sida av ?magen? just nu och rikliga flytningar. Förhoppningvis äl på g..
20 hade jag positivt äl test, 21 måste ägget släppt med tanke på smärtan. Sen höjdes tempen. Ja hoppet är kvar men man blir ju lite knäpp haha
Nu äntligen har jag fått en ökning på dom där jäkla ägglossningstesten! Det är väl fortfarande negativt? Men ändå en ökning.
Ännu ett inlägg från mig : förlåt för spam. Ville bara skriva att jag lugnat ner mig och bestämt mig för att sluta testa nu och bara acceptera att jag är gravid. Så kan allt hända såklart men håller tummen ?? Tog ett sista test nu mitt på dagen och det var mycket tydligare än morgonens och gårdagens. Så nu inser jag att testa varje dag skapar bara onödig ångest och tårar!
Det absolut tidigaste jag sett något på test är äl+9, också efter att ha bekräftat äl med temp. Hoppas du ser om några dagar :)