• LinaJ87

BIM maj

JosHed skrev 2021-04-29 12:22:30 följande:

Ännu ett inlägg från mig : förlåt för spam. Ville bara skriva att jag lugnat ner mig och bestämt mig för att sluta testa nu och bara acceptera att jag är gravid. Så kan allt hända såklart men håller tummen ?? Tog ett sista test nu mitt på dagen och det var mycket tydligare än morgonens och gårdagens. Så nu inser jag att testa varje dag skapar bara onödig ångest och tårar!

Tillhör egentligen apriltråden då jag har bim igår-idag, men som jag relaterar med dig! Plussade supersvagt i förrgår och synligt igår. Uppe och testade tidigt i morse, men uppfattade det inte som lika starkt. Analyserar all värk och känningar i magen, konstant! Vill så gärna bara njuta och hålla mig lugn, men hjärnan vägrar samarbeta.
  • LinaJ87
    JosHed skrev 2021-04-29 21:30:56 följande:

Exakt samma här! Hela morgonen var jag helt hundra på missfall inom en timme. Har nu bestämt mig att jag inte ska testa mer om det inte är så att jag börjar blöda. Tror detta blir bättre. Får bara ångest av det!

Klokt att sluta. Jag ska ta ett digitalt i helgen och sen räcker det. Tyvärr mycket missfall och annat tråkigt på mitt arbete, som påminner mig hela dagarna... Får jobba på att koppla bort det eller något.

Hoppas vi ses i någon bf-tråd!
Svar på tråden BIM maj