BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hur gammla är ni som försöker här nu? Och är det första barnet eller har ni fler?
Kan inte sluta mig att känna mig lite gammal, att det kommer bli tuffare för mig att bli gravid nu. Är ju så himla uppspelt. Blev gravid med första barnet på första försöket när jag va 17. Andra barnet på första försöker när ja va 21, samma med tredje barnet på första försöket när jag va 22 och nummer fyra och fem (tvillingar) blev en hoppsan efter ett oskyddat samlag när jag va 24. Känns so. Att vi kommer få det tufft nu, nyligen fyllt 29.
21/5 Secret A
Hur gammla är ni som försöker här nu? Och är det första barnet eller har ni fler?
Kan inte sluta mig att känna mig lite gammal, att det kommer bli tuffare för mig att bli gravid nu. Är ju så himla uppspelt. Blev gravid med första barnet på första försöket när jag va 17. Andra barnet på första försöker när ja va 21, samma med tredje barnet på första försöket när jag va 22 och nummer fyra och fem (tvillingar) blev en hoppsan efter ett oskyddat samlag när jag va 24. Känns so. Att vi kommer få det tufft nu, nyligen fyllt 29.
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
1/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
7/5 Amandaannn, Jeannollåtta
8/5 MBL1712
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96
11/5 mangelica
12/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
21/5 Secret A
23 år, andra barnet. Inne på första försöket nu :)
30 år, första barnet. Efter missfallsutredning sa de att allt var tipp topp med mig så känner mig inte gammal ännu, bara otursburen :)
21/5 Secret A
Jag fyller 33 i år. Detta är tredje (och sista) barnet.
Jag känner också att det kan ta tid denna gången. De andra gångerna har jag blivit gravid direkt. Men det är ju 8 och 6 år sedan.
Hur länge har du försökt nu på nr 3? Vad får dig att tro att det ska ta längre tid nu?
Hoppas det går bra för oss båda 2 denna gången :)
Ser någon? BIM i helgen (eventuellt fredag). Känns tidigt :/