BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej hej, hoppar in här då mensen kom nyss. Lite bakgrund om mig, jag är 23, min sambo och jag har en dotter född 2018 som var en fin överraskning. Tog ut min spiral i oktober efter två år med den. Min cykeln är regelbunden och har varit den jag tog ut spiralen.
Använt Natural Cycles sen en månad tillbaka och fortsätter testa med ÄL-tester, både stickor och de rosa från Clearblue.
Glömde så klart lägga till mig i listan..
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
4/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
7/5 Amandaannn, Jeannollåtta
8/5 MBL1712
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Juniprinsen, Elise96, Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
18/5 muffins88
19/5 Inorina
21/5 Secret A
Tack för välkomnandet till MBL1712 och välkomnar även inorina till gruppen, spännande med (planering för) första :)
Angående vaccination så resonerar jag likt Hoppas2022.
Jag är inne på 37 året, har tidigare i livet haft svårigheter i att bli gravid och känner inte att jag kan vänta vare sig till att pandemin är över eller till jag har fått vaccinet innan vi börjar försöka. Sedan får vi ta det därifrån tänker jag och resonera med sjukvården när det är dags för vaccin.
Sambon har ju inga barn sedan tidigare heller vilket spelar stor roll; vill ju att han också ska få möjligheten till ett biologiskt barn innan det kan vara för sent för oss.
(Och jag själv är väldigt sugen på en liten dotter (eller son! :) )
Nyfiken fråga, på vilken dag har ni ÄL?
Insett att om det inte tar sig denna cykel så kommer jag ha en till BIM i slutet av maj xD så kommer ju hänga kvar i tråden ett tag i alla fall ;)
Har också alltid ÄL dag 12-13 men förra cykeln blev 29 dagar med ÄL dag 17 och nu denna cykel hade jag ÄL känningar redan dag 7 så har är osäker på när den kommer denna gång. Så jäkla typiskt nu när vi gör vårt första försök denna cykel