BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Beklagar så mycket ert MA ?? Håller tummarna för oss alla denna gång! Jag testade med ägglossningsstickor efter mitt avbrytande i februari för att se att allt var igång igen! Har haft 2 mens sen dess (denna var den första normala) så hoppas på att det tar sig för oss båda snabbt igen ??
Beklagar så mycket ert MA ?? Håller tummarna för oss alla denna gång! Jag testade med ägglossningsstickor efter mitt avbrytande i februari för att se att allt var igång igen! Har haft 2 mens sen dess (denna var den första normala) så hoppas på att det tar sig för oss båda snabbt igen ??
Uppdaterar mitt BIM-datum nu när mensen har kommit och jag har lite bättre koll:
BIM-tråd
1/5 FruBjörk
4/5 JosHed
5/5 Stjärnhimmeln
7/5 Amandaannn
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
10/5 Elise96
10/5 Fjonkis
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
Åh fy vad otäckt, du menar att moderkakan lossnade? Det gjorde den på min mamma också när jag skulle födas. Så istället för att komma i januari kom jag i mellandagarna. Sån tur att din ena flicka klarade sig! <3 Men det är ingen högre risk att det skulle hända igen eller? Man kanske får mer kontroller och så? Jag tänker också att något ska hända, att bebisen är sjuk. Jag tänker mycket på covid också. Att det kanske är dumt att bli gravid nu och sådär. Men jag känner att vi kan inte vänta mer nu.
Ja precis, det menade jag såklart :)
Nej de säger att det inte är högre risk. Det är väl bara det att oron finns då man vet vad som kan hända.
Nu var min man inte ens sugen på sex så får se om vi övh får till nåt nu vid ägglossning. Blir besviken på honom då det handlar om så mycket mer än suget.
Nej precis, det är dumt att vänta hur länge som helst
Jag har samma s.k problem... min sambo känner sig inte så sugen heller medan jag känner att det inte handlar om suget utan om något mycket större och viktigare..
Min man kan också tappa suget. Vet att han känner att jag inte vill ha honom egentligen utan endast för att jag har ägglossning om jag skulle säga till (han kände så innan förra graviditeten - då vi inte ens försökte så vet inte ens vart han fick det ifrån xD). Så vi har typ sagt att vi försöker, men sen håller jag koll på ägglossning osv så han inte behöver känna någon sådan stress. Och så försöker vi ligga lite även när det inte är så hög chans typ så han känner att jag vill ha honom ändå. Oklar text nu kände jag - hoppas du förstår!
Jag tycker också att anledning till att ligga är större än själva ligget liksom <3